[EasyDivX] Probleem want backup mislukt

Pagina: 1
Acties:

• Smht
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-01 10:50
Hallo,

Ik heb een vraag over EasyDivx. Ik heb met dit programma ooit een goede backup gemaakt van twee van mijn eigen dvdees. Nu ben ik die backups kwijt en wou er nog een paar van andere films maken en op een of andere manier lukt het me niet om dit voor elkaar te krijgen met EasyDivX.

Telkens als ik een dvdrip doe gaat het goed in de eerste fase (kopieren) en de tweede fase (video encoden) maar het lijkt alsof hij de audio encode fase overslaat en hij gelijk begint aan het multiplexen. (Ik baseer dit vooral op de blauwe percentage balkjes die of lang duren (kopie/video/multiplexing) of gelijk klaar zijn (audio).)

Daarna Lijkt hij óf vast te zitten op de laatste megabyte van mijn rip, óf hij zegt dat ie klaar is en dan kan ik in de aangemaakte cd1 (en/of cd2) map mijn divx niet terugvinden. Wel staat er in de map met vob_files een bestand dat movie_1 heet en ongeveer 1gb beslaat (ik heb gekozen voor 680MB files voor een cd) maar wat geen geluid bevat.

Waarom is dit. Het ligt niet aan de dvdspeler (omgewisseld), of aan een herinstallatie (alles geprobeerd met fresh install).
Ligt het aan de divx 5.xx codec (?) die heb ik ook al opnieuw geinstalleerd.
Zou het aan een audio codec kunnen liggen (ook al eens geprobeerd maar weet niet zeker of ik dat goed heb getest)

Wie o wie kan mij helpen, en natuurlijk niet aan komen zetten met hier lees deze guide want dat werkt beter. Ik ben ook wel bezig met een guide, maar ik vond Easydivx prettiger en sneller en daar hoef je niet bij te blijven iig.

Easydivx heeft ooit gewerkt en dat wil ik terug. (ook DVDx kan daar niet aan tippen)

Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060

• Smht
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-01 10:50
KICK!!!

Is er niemand die weet waarom Easydivx niet werkt bij mij???

Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060

Verwijderd

Als je hem backupt kan je er dan met bv met blindwrite niet gewoon een image van maken?