Ik ben helemaal verslaafd geweest aan het spel streetwars. Nou wil ik het spel weer spelen maar nou blijkt dat de cd weg is. Nou kan ik me nog iets vaags herrinere dat ik hem heb uitgeleend alleen kan ik er echt niet meer op komen aan wie
... Nou heb ik op internet naar het spel gezocht en via msn en kazaa gezocht,, maar ik kan bijna niks meer over dit spel vinden. Heeft iemand een idee waar ik dit spel kan downloaden of eventueel kopen?
Verwijderd
Streetwars was indd een meesterlijk spel. Helaas heeft het het nooit echt gemaakt bij het grotere publiek dus het zal erg lastig zijn om een verkooppunt te vinden. Zeker omdat bijna geen een site met deze game "promoot" laat staan op hun site zet. En over downloads tjah.. tis hier geen warez gebeuren dus hier praten we niet over op GOT.
Als je geluk hebt vind je hem nog ergens in een rommelbak bij ene of andere speelgoedzaak anders op de rommelmarkt. Ik ben bang dat we je hier verder niet mee kunnen helpen.
Als je geluk hebt vind je hem nog ergens in een rommelbak bij ene of andere speelgoedzaak anders op de rommelmarkt. Ik ben bang dat we je hier verder niet mee kunnen helpen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 17:59 ]
ja dat is street wars
streetwars was wel ok maar ik vond constructor (spel waar streestwars deel2 is) beter, vooral omdat je daar je huisjes ook kon upgraden en in streetwars ging het veel meer om het vechten enzo
streetwars was wel ok maar ik vond constructor (spel waar streestwars deel2 is) beter, vooral omdat je daar je huisjes ook kon upgraden en in streetwars ging het veel meer om het vechten enzo
Hij staat op Twilight 39A... (mag ik dit hier wel zeggenVerwijderd schreef op 26 december 2003 @ 17:31:
Ik ben helemaal verslaafd geweest aan het spel streetwars. Nou wil ik het spel weer spelen maar nou blijkt dat de cd weg is. Nou kan ik me nog iets vaags herrinere dat ik hem heb uitgeleend alleen kan ik er echt niet meer op komen aan wie... Nou heb ik op internet naar het spel gezocht en via msn en kazaa gezocht,, maar ik kan bijna niks meer over dit spel vinden. Heeft iemand een idee waar ik dit spel kan downloaden of eventueel kopen?
[ Voor 5% gewijzigd door Peedy op 26-12-2003 20:04 ]
Typisch gevalletje van 'nergens te krijgen' dus de enige mogelijkheid is Ebay 
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...2774647397&category=21943
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...2774647397&category=21943
Had je met Constructor/Streetwars niet zo'n hippy met gitaar waarmee je mensen uit de huizen kon jagen ofzo ?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()