Toon posts:

USB memory drive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij met dit probleem helpen? heb namelijk al suf zitten zoeken naar een oplossing maar weet het echt niet meer... :'(

Heb voor m'n verjaardag een leuke usb stick gekregen.

Merk: Medion
Geheugen: 128 MB
USB 2.0

Nadat dat ding er in had geprikt om er dus wat data op te planten waren m'n cd-rom drives ineens foetsie! Met hardware toevoegen krijg ik ze er ook niet meer in en in het bios herkent die alleen nog 1 cd-rom met alleen de optie "disable" of "none" waar ik dus erg weinig mee opschiet.

Wie kan me hier alsjeblieft mee helpen, want zonder cd-rom drives wordt toch erg lastig...

Grtz! ;)

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-01 01:28

Hazuki

On my Suzuki

Niet echt een duidelijke titel. Heb je de handleiding gelezen? Wat stond daarin?

Koekie?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het nu maar net, zat verder geen enkele handleiding bij wat ik ook nogal raar vond.

Sorry als ik geen duidelijke titel heb :?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-03 16:25

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Geef ook even wat meer info.
Of je linux of windows gebruikt lijkt me ook interssant om te vermelden.
Welke versie van windows?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Ja tuurlijk...ben vandaag beetje warrig bezig 8)7

Ik gebruik windows Xp Home, wat automatisch een usb apparaat detecteerd zodra het apparaat word aangesloten.

Andere info...er zat wel een driver bij maar die is puur alleen voor Window 98 SE, dus heb ik die ook niet geinstalleerd.