Toon posts:

[2K] Hangt tijdens opstarten na installatie printer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik snap hier echt helemaal niks meer van.

Ik probeerde net even een printer aan een computer te zetten. Vervolgens wil ik mijn computer opnieuw opstarten, en nu wil hij Windows niet meer opstarten.

Teminste... ik krijg wel die blauwe balk onderin mijn scherm met de progresie van het opstarten.
Maar als dat klaar is krijg ik een zwart scherm en dan is't over.
Dan doet hij helemaal niks meer.

Maar nu is het rare, dat ik wel in alle andere modus kan opstarten, behalve in de normale :|

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast erg bedankt,

Peter

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Haal de drivers van de printer eens weg vanuit de veilige modus en probeer dna nog eens et booten en zoek dan op de site van de fabrikant van de printer eerst up-to-date printer drivers. Eerst die installeren en dan pas printer aansluiten, kijken of het dan wel werkt...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik edit je topic titel even zodat hij wat beter de lading dekt en die vervelende hoofdletters eruit zijn :) (was: [win2k]..blijft hangen en wil niet opstarten, HELP :-))

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties! :9 8)

Maar het is helaas niet gelukt :'( .

Ik heb ondertussen van de FAQ de bootdiskfile van win2k geload, en vervolgens Windows de installatie laten repareren.
Ook dit werkte niet.

Ik kan dus nog steeds in elke modus opstarten behalve in de "normale" modus.
Hij blijft dan halverwege hangen 8)7.

Kan hij blijven hangen in de autoexec.bat file?

Alvast bedankt,

Peter

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 18:31:
Bedankt voor jullie reacties! :9 8)

Maar het is helaas niet gelukt :'( .

Ik heb ondertussen van de FAQ de bootdiskfile van win2k geload, en vervolgens Windows de installatie laten repareren.
Ook dit werkte niet.

Ik kan dus nog steeds in elke modus opstarten behalve in de "normale" modus.
Hij blijft dan halverwege hangen 8)7.

Kan hij blijven hangen in de autoexec.bat file?

Alvast bedankt,

Peter
Windows 2000 maakt geen gebruik meer van autoexec.bat zoals oudere Windows versies dat deden. Het bestand is helemaal leeg en wordt alleen voor het DOS-subsystem gebruikt.

Zie je misschien in veilige modus meldingen in je event viewer ? Daar zal hoogstwaarschijnlijk melding gemaakt worden van het probleem/de oorzaak. Misschien zou je hier de informatie kunnen posten. Ook zou je met deze Event-id nummers kunnen zoeken bij www.eventid.net :)

/offtopic : Het is niet noodzakelijk iedere post af te sluiten met een groet, kan wel natuurlijk :) Een forum is een vorm van discussie. Het lijkt daardoor een beetje alsof je je onderwerp afsluit ........

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 27-12-2003 08:28 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb even in de eventviewer gekeken.

Wat een fouten zeg 8)7 .

Het klopt precies ik starte de computer om 10uur op. En dan geeft hij ook die foutmelding.

Hier is de fout melding:::

" kan het prestatiemeterobject schijf niet openen. De geretouneerde statuscode is een Dword 0-waarde"

Bron: Perfectdisk

Gebeurtenis ID: 1000

Bytes: 0000: 70 10 00 00
Pagina: 1