Ik wil een lijn meting aanvragen voor adsl, maar ik weet niet hoe?
Volgens de postcode check kan ik maar 2 van de 3 KPN adsl abo's nemen namelijk: Lite en Basic.
Echter ik wil graag Extra omdat dit abo het meeste overeen komt met de snelheid met mijn huidige abo: Chello+.
BBned en versatel zijn helaas niet verkrijgbaar hier.
Huizen die 100 meter verderop liggen kunnen vreemd genoeg wel alle 3 de abo's nemen. (volgens routeplanner zit ik 3.1km van de centrale)
Ik heb de KPN al gebeld echter deze wil of kan me geen antwoord geven.
(antwoord meestal: de postcode check zegt nee, helaas gaat niet)
Heb al diverse ISP's gevraagd of zei geen lijn meting kunnen aanvragen voor mij maar deze verwijzen me allemaal terug naar de KPN.
Dus iemand enig idee of het mogelijk is om een lijn test aan te vragen voor Adsl extra?
Of andere mogelijkheden om toch aan dat "Extra" te komen?
Volgens de postcode check kan ik maar 2 van de 3 KPN adsl abo's nemen namelijk: Lite en Basic.
Echter ik wil graag Extra omdat dit abo het meeste overeen komt met de snelheid met mijn huidige abo: Chello+.
BBned en versatel zijn helaas niet verkrijgbaar hier.
Huizen die 100 meter verderop liggen kunnen vreemd genoeg wel alle 3 de abo's nemen. (volgens routeplanner zit ik 3.1km van de centrale)
Ik heb de KPN al gebeld echter deze wil of kan me geen antwoord geven.
(antwoord meestal: de postcode check zegt nee, helaas gaat niet)
Heb al diverse ISP's gevraagd of zei geen lijn meting kunnen aanvragen voor mij maar deze verwijzen me allemaal terug naar de KPN.
Dus iemand enig idee of het mogelijk is om een lijn test aan te vragen voor Adsl extra?
Of andere mogelijkheden om toch aan dat "Extra" te komen?