Toon posts:

750 mb avi op 1 cd ?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een film (avi) van 750 mb op cd fikken, maar op 80 minuten cd's past nog maar 700 mb. Welke knappe kop heeft er een foefje om dit toch mogelijk te maken? Zijn er bijv. programma's om avi's te editten zodat ik de aftiteling eraf kan gooien, scheelt weer een paar mb's.

Alvast bedankt !!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
dat kan heel makkelijk met virtualdub (kun je o.a. vinden op www.digital-digest.com, je kunt misschien ook 90 min cd's proberen.

Verwijderd

Je hebt wel progjes om avi's te knippen......of als je ene brander hebt die kan overburnen kan je proberen over te burnen........ik weet niet of het lukt...........want ik kan het niet :-(
zie signature.
Probeer de search functie voor dat progje te vinden.

Succes >:)

Ray

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

er zijn tegenwoordig 800MB cd'tjes (90min) van o.a. platinum,..maar dan moet je dus wel een brander hebben die dit ondesteund,...plextor 12x10x32 bijvoorbeeld.

tweede optie is avichop.exe heel klein handig progje,.makkelijker dan virtualdub,..waarmee je gewoon zegt 700MB en dan hakt ie hem daar in tweeën,...

moet je maar ff zoeken op internet,...

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39
Enige nadeel aan avichop vindt ik dat hij er (bij mij igg) steeds 9 mb naast zit... Kun je nog een keertje knippen :D

Edit: Ja, ik compenseer er ook wel voor (na de eerste keer dat ik het gebruikte, that is)...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

hmmm heb ik nog geen problemen mee gehad,..maar als je dat weet dan doe je toch altijd -9 MB,....

Verwijderd

www.FuNpRiCe.NL F35,-
|:( :0 :) :( (8>
Pagina: 1