Ik probeer mijn harde schijf te delen (PC, XP Home), zodat mijn laptop (tevens XP Home) deze kan bereiken. Volgens mij staan alle opties goed nu, helaas blijft de melding verschijnen dat de toegang geweigerd wordt als ik via "Mijn Netwerklocaties" > "Zoeken naar computers in werkgroepen" > "werkgroep" > "PC" mijn PC probeer te benaderen. Ik kan dus überhaupt niet op de PC komen c.q. printen. Alleen zien dat de PC in het netwerk hangt.
Hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen verder nog? Bestands- en printerdeling staat aan, "Iedereen" heeft lees- en schrijfrechten, harde schijf is gedeeld, etc.
Ik heb gezocht op het forum of ik hier nog meer info over kon vinden, maar dat mocht helaas niet baten. De PC kan overigens wel de laptop benaderen zonder problemen.
Alvast bedankt.
Hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen verder nog? Bestands- en printerdeling staat aan, "Iedereen" heeft lees- en schrijfrechten, harde schijf is gedeeld, etc.
Ik heb gezocht op het forum of ik hier nog meer info over kon vinden, maar dat mocht helaas niet baten. De PC kan overigens wel de laptop benaderen zonder problemen.
Alvast bedankt.