Toon posts:

5.1 Sound op Asus A7V600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het nu mogelijk om op een een of andere manier een 5.1 setje op dit moederbord aan te sluiten. Ik heb hier namelijk een creative setje, welke je kunt aansluiten via jackplugjes... Alleen er zit op het moederbord alleen een speaker out.

Hoe kan ik dit aansluiten of is dit niet mogelijk?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
Heb je wel in de manual gekeken :? Want daar staat het gewoon in.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er nog mee bezig....maar tot nu toe nog niets gevonden.

Verwijderd

dat word dan 2.1 geluid vaak kun je nog wel een extra bracket bestellen waar je dan aparte rear en center/bass hebt

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 15:22 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
Zie jouw post, 15:13 uur, in de vier minuten daarop heb ik eerst deze post van jou moeten ontdekken, vervolgens lezen, vervolgens de Asus site bezoeken, vervolgens de manual gezocht en gedowned, deze vervolgens gelezen en óók nog eens gevonden waar het staat plus nog zelf posten. Allemaal in minder dan vier minuten (zeg drie) en jij hebt 't nog niet gevonden? Check blz 1-8 puntje 24, daar staat het wel :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 20:58

Wok

Dakloos...

De A7V600 heeft standaard 6-kanaals geluid. Als je de chipsetdrivers installeert, moet je even een instelling aanpassen, zodat de indeling van de jacks geschikt is voor 5.1. De groene jack is dan voor de frontspeakers, de blauwe voor de achterspeakers en de roze voor de center/sub.

[ Voor 3% gewijzigd door Wok op 26-12-2003 15:29 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Anand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 10:11

Anand

Thank you, come again!

Hoe verander je de 6-kanaals outputmodus naar 4-kanaals of 2-kanaals geluid? Dat heb ik niet in de manual gevonden.

Ik heb namelijk een line-in nodig voor mijn TV kaart.

• Flappie
  • Laatst online: 22:49
Met het tooltje van SoudMax. Daar kun je gewoon kiezen of je 2, 4 of 6 kabaals geluid wilt.

Je moet wel de drivers hebben geinsteleerd via de Setup, en niet handmatig, want dan installeert ie dat tooltje niet :)

• Anand
  • Laatst online: 14-08 10:11

Anand

Thank you, come again!

thx!
Pagina: 1