Ik heb een heel raar probleem. Sinds een aantal dagen willen mijn CD-roms geen CD's meer lezen. Ik krijg als foutmelding: "deze CD is niet geformatteerd". Ik heb het probleem zowel bij zelf gebrande CDs als bij "officiele"cd's en ook bij audio. Het gekste is dat ik wel cd's kan branden!! die cd's kan ik alleen vervolgens niet meer lezen
Ik heb zeld het idee dat er een probleem is met het lezen van bestandssystemen ofzo, want als ik via het netwerk een andere computer wil benaderen dan krijg ik als foutmelding "volume bevat geen herkenbaar bestandssysteem"
Het is overigens wel mogelijk om vanuit een andere (XP-)bak deze pc op het netwerk te zien en er van en naar te kopieren...
Mijn harde schijven en flashcard readers doen het trouwens wel gewoon...
heeft iemand een idee???
de configuratie is:
P4 2.3ghz (dell)
win2k
1x seagate hdd met 2 partities
1x nec cd-romdrive
1x nec dvd-rewriter
Ik heb zeld het idee dat er een probleem is met het lezen van bestandssystemen ofzo, want als ik via het netwerk een andere computer wil benaderen dan krijg ik als foutmelding "volume bevat geen herkenbaar bestandssysteem"
Het is overigens wel mogelijk om vanuit een andere (XP-)bak deze pc op het netwerk te zien en er van en naar te kopieren...
Mijn harde schijven en flashcard readers doen het trouwens wel gewoon...
heeft iemand een idee???
de configuratie is:
P4 2.3ghz (dell)
win2k
1x seagate hdd met 2 partities
1x nec cd-romdrive
1x nec dvd-rewriter