Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
ok je hebt digitaal en analoog
dat betekend dat je hem dus analoog moet aansluiten met tulp stekkertjes.
Maar ik wil juist de digitale uitgang van mijn geluidskaart gebruiken, omdat dat merkbaar beter zou moeten zijn op de nForce chipset.caspergt schreef op 26 december 2003 @ 14:30:
ok je hebt digitaal en analoogdat betekend dat je hem dus analoog moet aansluiten met tulp stekkertjes.
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Dan heb je een tussenkomende decoder nodig ben ik bang. Ik heb het gevoel dat je het onmogelijke wilt.
Music Addicted
Verwijderd
Fabel.Want het schijnt dat de nForce2 een merkbaar verschil heeft of je hem digitaal of analoog aansluit.
Stond er ook bij wat dat merkbare verschil dan is? Of alleen 'beter'?
Ik ben daar zo zat van. Vanhul speakerkabels zijn beter! Nou gewoon beter! Eizo is veel beter!
Beter schoenveter.
Ik weet niet meer waar ik het vandaan had, maar het lag aan de nForce zelf, dat de omvormer (ofzoiets) van het analoge gebeuren van de nForce vrij bagger was in vergelijking met die van de digitale die erop zit.
Hier heb ik ook nog iets kunnen vinden ff gauw in een review.Link
Although the nForce2 provides solid digital out, with the exception of rolled off bass, the analog output isn’t quite as impressive as that from high-end dedicated sound cards.
Hier heb ik ook nog iets kunnen vinden ff gauw in een review.Link
Although the nForce2 provides solid digital out, with the exception of rolled off bass, the analog output isn’t quite as impressive as that from high-end dedicated sound cards.
[ Voor 63% gewijzigd door Tubbietje op 26-12-2003 15:44 ]
Pagina: 1