[eMule/Speedtouch 510] Ports mappen; maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Hey,
ik heb een Speedtouch 510 modem en ik had een LowID met eMule..
dus ik ff zoeken op GoT en ik vond het antwoord; alles mappen vanaf 4660 t/m 4665 voor zowel UDP als TCP op Inside IP 10.0.0.150.
Dit werkte allemaal perfect, ik had een HighID.

Totdat ik mijn E-Tech Wireless Router ertussen zette... nu heb ik weer een LowID!
Ik heb geprobeerd mijn huidige IP te mappen (192.168.1.101) maar dat werkt ook niet! Wat moet ik doen om weer een HighID te krijgen met eMule??

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 22:31
Hier staan de poorten die je moet mappen naar je interne IP.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 15:37

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Wat is nu precies je probleem? Je meld dat je weet welke poorten te mappen, dat is het dus niet. (volgens mij hoef je zelfs niet zo veel te openen als je hier meld).

Het lukt je dus niet om poorten te mappen op je Wireless router?
Of is dat het probleem niet?

Mischien zijn er meer mensen die je kunnen helpen als je de volgende keer vraagt in het
eMule opensource eDonkey, deel 9 topic.

nog een nuttige link: www.dutchemulefaq.tk

[ Voor 6% gewijzigd door Tukk op 26-12-2003 13:21 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Aha ik heb het al.. ik moest én op de ADSL modem én op de Wireless router de poorten die stonden op die site die sunturion gaf mappen...nu heb ik weer HighID!

Voor mensen die dit probleem nog krijgen;
E-Tech Wireless Modem Admin zit op http://192.168.1.1 en log in met als password 'admin'.

Verwijderd

Ik mag niet flamen van de modjes. ik mag niet flamen van de modjes. ik mag niet flamen van de modjes

Het zou misschien wel slim geweest zijn *kuch* om op je modem in te stellen dat je DEFAULT SERVER je router is (zit onder NAT) en dan op je router het poortmappen te doen...

écht goed *kuch kuch* was natuurlijk geweest je niet met allerlij rotzooi op te laten schepen maar gewoon je modem aan je hubje of switchje te hangen en je modem te gebruiken... daar zit namelijk gewoon een router ingebakken die bovendien met de recente firmware nog eens stukken beter is dan veel van die thuis-prut-routertjes die allerlij klonenboeren verkopen aan niets vermoedende hobbyisten. Jouw opstelling kan ook maar kost 100 euro meer en doet minder.

fijne kerst verder :)
niet geflamed :)

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

KnetterGek... en dat is hij!
Je hebt zelf niet eens door hoe erg jij jezelf voor schut zet, ongelooflijk... :{

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
Oke, wat een gezeik weer. Dicht.

Topicstarter:
2 maal NAT achter elkaar draaien is niet aan te raden. Je kunt beter je modem in zgn 'bridge' mode zetten, en dan alleen een e-tech in NAT gebruiken.

Wil je toch perse deze opstelling blijven gebruiken, dan moet je zorgen dat het LAN tussen modem en e-tech een ander subnet heeft als het lan tussen e-tech en client pc's.
En je zult dan dus ook op beide moeten portmappen. Van het modem portmappen naar de e-tech, van de e-tech naar de client pc.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.