Ik heb Divx 5.1 gehad waarmee we Gain spulletjes binnen krijgen en als er een bedrijf is dat ik inmiddels uitkots is dat het wel
Maar ik wil dus een "veilige" speler zonder spam, ads etc. En welke Xvid speler speelt ook Divx? Kortom welke bevelen jullie aan?
Mhh...ik geloof dat dit al _heel erg vaak_ gevraagd is.
Anyways: Ik zou je BSPlayer aanraden
...Google daar maar 'ns naar
Anyways: Ik zou je BSPlayer aanraden
Ik gebruik zelf de InterVideo WINDVD. Hardware matige ondersteuning en voldoende opties om in te stellen. Rapport cijfer: 9/10
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Media Player Classic doet het bij mij erg goed.
Lekker simpel zonder overbodige dingen en een hoop filters/splitters al ingebouwd.
Je kan hem ook gebruiken voor QuickTime en Real zonder die zooi geïnstalleerd te hebben dacht ik.
ik denk dat de meeste wel BSPlayer zullen zeggen. (ik gebruik het zelf ook)
www.bsplayer.org
maar ligt die reclame niet aan de verkeerde versie van DivX 5.1 die je hebt?
Heb je toevallig de "Pro Adware" terwijl je de "Free" moet hebben (Free is niet meer te vinden via DivX.com, maar hij wordt wel gewoon gemaakt. haal hem hier
www.bsplayer.org
maar ligt die reclame niet aan de verkeerde versie van DivX 5.1 die je hebt?
Heb je toevallig de "Pro Adware" terwijl je de "Free" moet hebben (Free is niet meer te vinden via DivX.com, maar hij wordt wel gewoon gemaakt. haal hem hier
[ Voor 15% gewijzigd door OnTracK op 26-12-2003 13:01 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Verwijderd
Als je de DivX codec geïnstalleerd hebt kan je toch met iedere mediaspeler op je computer DivX kijken?
Dit is eigenlijk een beetje een stomme vraag. Zodra je de juiste codecs hebt geinstalleerd kan je met elke mediaplayer die bestanden afspelen.
Wil je het echt veilig.
Gebruik dan gewoon Windows Mediaplayer. Dan hoef je geen externe software te installeren.
Wil je het echt veilig.
Gebruik dan gewoon Windows Mediaplayer. Dan hoef je geen externe software te installeren.
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Pagina: 1