Toon posts:

wat is nu dood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al in een eerdere post heb beschreven denk ik dat mijn Atlon slot a dood is :Ž( maar als ik dus die kapotte Athlon op mijn mobo prik en ik zet mijn computer aan dan hoor je de cd-rom wel heel ff werken (opdraaien denk ik of zoiets) en voor de verder rest zie ik op mijn monitor NO SIGNAL. Wat is nu kapot de CPU of toch iets anders

BVD

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:29
Kan videokaart zijn, al zal je dan piepjes moeten horen, of je mem is geroosterd.

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor geen piepjes en ik heb al geprobeerd om een reepje eruit te halen van mijn mem maar dat heeft geen nut. Ik moet er wel ff bij vertellen dat ik mijn case van de atrhlon eraf was aan het halen. |:(

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog suggesties. o ja ik ben van plan een nieuwe te kopen (slot A). ik heb er 3 gezien 800mhz zonder case 2de hands fl. 200, 700mhz FL 329 ongeveer en 750mhz FL 359,-. Bij die laatste 2 komt er nog 12,95 verzendkosten bij. Die 800mhz is nog niet zeker die heeft nog niet gereageerd.

welke zal ik kiezen ook met betrekking tot eventueel :? overclocken

Verwijderd

Heb hetzelfde gehad... ik had op de HCC een Celly 566 gekocht, op mobo gegooid, poweron, maar geen teken van leven :( alle addons eruit, ander mem erin, en je kreeg hetzelfde als jij: No video signal op de monitor, harddisk en CD-ROM gaan wel draaien, maar geen piepjes of wat ook. Dus ik die proc in een andere plank testen, bleek gewoon dattie kapot was. En aangezien jij zegt dat je die Athlon toch al van z'n case aan het afhelpen was :) zal ie wel gewoon dood zijn...

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:29
Misschien een ander reepje mem laten zitten? Zul je net zien dat die kaduuk is. Kun je die CPU niet ergens testen bij iemand?
Pagina: 1