Toon posts:

NAV 2004: interne programmafout 4002,517

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 dagen geleden norton intern security 2004 nederlands geïnstalleerd. Dit ging verder zonder problemen. Na 2 dagen startte de autoprotect van norton antivirus niet meer op. Bij het aanzetten van de autoprotect krijg ik de volgende melding:
Norton antivirus heeft een interne programmafout aangetroffen, 4002,517.
Een een link naar de knowledge base van symantec technical support.

Ik heb op de amerikaanse site gezocht en kwam op de volgende link:
http://service1.symantec....nDocument&src=bar_sch_nam

Ik heb alles geprobeerd zoals hier beschreven stond, liveupdate kon geen nieuwe updates vinden. Alles stond goed in msconfig.exe. De symevent installer gedownload en gedraait, maar niets helpt. Heeft iemand een oplossing?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Al geprobeerd om NIS te deinstalleren en daarna weer te installeren?

[ Voor 3% gewijzigd door Br@m op 26-12-2003 11:00 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het gaat dan een dag of twee goed en dan weigert autoprotect om op te starten.
Ik weet niet of het nog relevant is om te vermelden dat ik voorheen norton internet security 2003 draaide en daaroverheen internet security 2004 geïnstalleerd heb.

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 15:55

Strikie

Athletics

Probeer alles van symantec te verwijderen Start/zoeken , zorg ervoor dat de verborgen bestanden ook worden weergegeven.
Daarna start/uitvoeren/ regedit en alle sleutels symantec verwijderen, even rebooten en NIS opnieuw installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Strikie op 26-12-2003 11:21 ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles van symantec in mijn registry verwijderd en alle files die nog op mijn harddisk stonden verwijderd. Ongelooflijk wat een troep er nog achterblijft als je iets deïnstalleerd. Ik heb opnieuw NAV geïnstalleerd. Het is nu afwachten of hij het de komende dagen blijft doen.
Wat ik niet snap is dat mijn abonnement geld vanaf 22 december 2003 tot 22 december 2004 terwijl het vandaag 26 december is. Ergens moet dus op mijn computer staan dat ik hem al eens eerder geïnstalleerd heb, waarschijnlijk op 22 december.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem blijft zich voordoen. Ik heb dus internet security 2003 maar geïnstalleerd. Nadat ik deze geïnstalleerd had startte autoprotect ook niet op, maar nadat ik liveupdate gedraait had was het probleem vooralsnog verholpen.
Pagina: 1