Toon posts:

cod doet het niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
call of duty doet het goed tot dat de intro filmpjes zijn afgelopen dan krijg ik een heel raar menu alles is zwart er staat wel new game ect. dan druk ik op new game en en dan krijg ik nog een menutje met wat voor een moelijkheid graad dan druk ik er op en dan gaat ie weer terug naar het hoofdmenu ik heb ook al nieuwe video drivers geprobeerd maar het probleem blijft is hier mischien een hotfix voor ofzo

alvast bedankt voor jullie aandacht

Verwijderd

als je een ati kaart heb moet je iid ff de hotfix downloaden van www.ati.com

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik niet veel aan want ik heb een leadtek video kaart

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Leadtek is de fabrikant van videokaarten, dat zegt meestal niet zoveel over de chipset (ATi of Nvidia) die er wordt gebruikt. Alleen in dit geval wel, aangezien Leadtek alleen maar Nvidia kaarten maakt ;)

Maar welke videokaart heb je precies? En wat is de rest van je systeem? En welke Windows draai je? En wat heb je uitgeprobeerd?

The devil is in the details.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Leadtek is niet de ontwerper/maker van de chipset en dat is waar b3n666 het over heeft :)
Nu heeft leadtek volgens mij (nog) geen ati kaarten, dus je zit prob met een nvidia kaart. Maar welk type kaart heb je? :) Als je ons wat info over je specs verschaft kunnen we je een stuk beter helpen :P Voornamelijk videokaart en de drivers die je gebruikt graag :)

//Grrrr MaRc0 :+

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 26-12-2003 10:33 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een WinFast A250 LE

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Woei! :) Die heb ik ook, maar dan de 4600 versie. Maar ik heb met CoD geen problemen! Welke driver gebruik je? Ik gebruik momenteel de 53.03 en heb geen problemen, maar ook met de 52.16 is er geen vuiltje aan de lucht..
En zoals MaRc0 al vroeg > Welk OS gebruik je?

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde probleem, maar bij mij kwam het door spyware, oude drivers en een vuile cd :| Daarom kon hij de packs niet volledig installeren

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 53.03 driver gisteren gedownload bij de site van www.leadtek.com en dan moet je naar drivers and manual dan staat er zo'n rijtje met soorten video kaarten dan staat ie onder de geforce A205 series dat is wat ik weet

maar wat bedoel je met os wat betekend dat

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Welk Operating System, welk besturingssysteem je gebruikt > Bijv. Windows XP Pro, Windows 98.
Maar heb je deze driver nu ook geinstalleerd?

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Kijk hier als je twijfelt over of je kaart ondersteund wordt. Hij wordt wel ondersteund, hoor, btw :P
Hier kan je ook altijd de meest recente (en MS gecertificeerde) drivers voor nvidia videokaarten halen

[ Voor 50% gewijzigd door Okyah op 26-12-2003 10:48 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Topicstarter
oo dat wist ik nog niet maar ik heb windows xp pro

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

En die 53.03 zijn geinstalleerd? En heb je nog verder Windows een beetje geupdate? Niet dat ik weet of dat helpen kan, maar een tijdje geleden was er ook een probleem met GTA3 als je niet XP geupdate had. (Nja, was maar 1 updatje, hoor :P ).
Verder zal de goede dx9 wel geinstalleerd worden bij CoD, mocht dat nodig zijn, dat zal het dus niet zijn. Mhm...

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Topicstarter
53.03 heb ik geinstaleerd dx9 ook maar ik ook nog wel is proberen om windows up te daten

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 11:06:
53.03 heb ik geinstaleerd dx9 ook maar ik ook nog wel is proberen om windows up te daten
Wat voor een probleem dan? Wat voor een foutmelding krijg je?

Je is wel handig dat wanneer je een probleem hebt je precies aangeeft wat vor een probleem het is en welke foutmeldingen je krijgt. Wij kunnen niet over jouw schouders meekijken en zien dus niet wat jij ziet achter je PC. Probeer dus zoveel mogelijk informatie te geven zodat wij een duidelijk beeld kunnen krijgen van het probleem. Dan pas kunnen wij een eventuele oplossing opperen.

Ook is het gewenst dat wanneer je een probleem hebtje eerst zelf gaat zoeken. Voor meer info overwat wij van jou verwachten vind je hier:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
hij geeft geen errors maar zwart beeld en zie die dingen van new game ect.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 15:09 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 15:08:
hij geeft geen errors ik een zwart beeld en zie die dingen van newgame ect
Dit is dus alles behalve duidelijk. Kom op, even de moeite nemen om een uitgebreide, duidelijke post te posten. Ram er wat leestekens in voor een prettig leesplezier en geef stap voor stap aan wat er mis is en hoe dat zich uit.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Zoals Merely zegt: We hebben echt meer informatie van je nodig. In Lees dit voor je een topic opent/een reply post! kan je vinden wat jij zou kunnen proberen om het probleem op te lossen, en welke informatie wij nodig hebben om jou te kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de onduidelijke uitleg |:( 8)7 |:( 8)7

maar ik start call of duty op daarnaa alle introfilmpje doen het heel goed zo als het moet dat krijg ik naar die filmpjes een zwart beeld met ge paar donkergrijse vlakken op het beeld en krijg ik het menu wel te zien als ik dan op newgame druk krijg ik er nog een menutje voor wat voor een moelijkheids graad je wilt hebben dan druk ik op een van die knoppen en dan vliegt ie weer terug naar het hoofd menu ik krijg geen errors ik heb de nieuwste drivers geinstaleerd en dx9 maar nog steeds doet ie het niet ik heb ook al gezocht naar patches en hotfixen en hij doet het niet
Pagina: 1