Toon posts:

DVD rekje

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een DVD rekje om op mijn groot rek te zetten. Een beetje zoals deze hier: http://www.dvdrstore.com/...th=108_35&products_id=200 maar ik vind dat die een lelijke kleur heeft. Weet iemand waar er goede DVD rekjes te koop zijn?

In ieder geval bedankt!

Verwijderd

probeer eens de mediamarkt of de blokker
B)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dat zijn van die standaard Blokker CD / DVD bakken. Dus zulke winkels zullen ze wel hebben. Maar mischien kun je ook verder kijken naar andere soorten. ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-03 18:02
Zag laatst idd stapels van die dingen bij de Mediamarkt staan (zwart). En bij de blieblablokker en soortgelijke winkels hebben ze die dingen ook vast wel. Ga morgen gewoon ff stad/dorp in en je loopt er snel genoeg tegenaan zou ik denken :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:26
Die heb ik in het zwart en onderin is plaats voor 4 dubbele cddoosjes.
Ik heb hem van conrad geloof ik, een hele tijd terug.

Verwijderd

Topicstarter
Van mediamarkt heb ik nog nooit gehoord, zijn er wel mediamarkten in België? En ik zal vandaag eens in de Blokker gaan kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Niks in de Blokker in Leuven... Kent iemand misschien nog een (online) winkel?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga zo meteen naar de IKEA, daar hebben ze geen échte DVD rekken maar er zal wel iets in de buurt komen.

Verwijderd

Bij de ElectricCity, ofzo, die PCshop onderin de V&D hebben ze superveel van die rekken. Grootste aanbod wat ik ooit heb gezien, met Mediamarkt als goede tweede.

En zoals Abaddon al impliceerde; dit is echt weer zo'n geval van: eerst even nadenken en niet gelijk naar GoT rennen. Ga eens naar buiten waar de vogeltjes fluiten!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 09:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 09:31:
Bij de ElectricCity, ofzo, die PCshop onderin de V&D hebben ze superveel van die rekken. Grootste aanbod wat ik ooit heb gezien, met Mediamarkt als goede tweede.

En zoals Abaddon al impliceerde; dit is echt weer zo'n geval van: eerst even nadenken en niet gelijk naar GoT rennen. Ga eens naar buiten waar de vogeltjes fluiten!
Bij IKEA hadden ze iets mooi maar het is pas terug in stock in maart :(

Die winkels waarover jij het nu hebt ken ik weer niet... Zijn die in de buurt van Leuven?

Verwijderd

Ik heb het even aangekeken, maar je moet echt zelf maar eens goed gaan zoeken. Ikea hebben mooie racks, maar niet die standaard opbergkast die jij wilt hebben.

Ik kom ze echt overal tegen in Rotterdam, dus het zal niet al te moeilijk zijn om er eentje te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.