Toon posts:

Abit KV8-Max8 Windows XP installatie problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een onlangs een abit kv8-max8 met een amd 64 3000+ proccessor en 2x 512 ddr 400 mhz pc3200 gekocht. 2 harddisken (2x 80gig western digital 8mb cache) d.m.v. een adapter gekoppeld aan de sata, nou wil ik windowsxp installeren, maar bij het verzamelen van informatie over de pc loopt alles vast. Bij mem86 herstart de pc telkens. Videokaart is trouwens een Ati Radeon 9600 XT 256mb

Verwijderd

probeer eens te installeren dmv een 512 reepje d'r uit te halen dit gebeurt vaker _/-\o_

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, die je via de FAQ en het beleid van dit subforum had kunnen vinden .. Probeer dus o.a. even alle USB stuff af te koppelen tijdens Memtest :)

Amdboy, wat wilde je met die smiley zeggen :? Verkoop je soms geheugenreepjes?

Verwijderd

Klok het geheugen eens op 333MHz, ik ben nog geen enkele combo tegengekomen op een MSI K8T Neo met 400MHz geheugen wat ook op die snelheid wilde werken

Verwijderd

BalusC schreef op 26 december 2003 @ 09:38:
Kijk eens in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, die je via de FAQ en het beleid van dit subforum had kunnen vinden .. Probeer dus o.a. even alle USB stuff af te koppelen tijdens Memtest :)

Amdboy, wat wilde je met die smiley zeggen :? Verkoop je soms geheugenreepjes?
was dat maar zo, kan ik wat verdienen kijk het zit zo ,ik ken mensen die dit probleem ook hebben gehad en toen hielp het blijkbaar om een van die 512 ddr reepjes d'r uit te halen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 12:18 ]