Toon posts:

Trust cdr`s goed of bad?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik kan aan goedkope trust cdr`s komen, is dat goed spul voor bijvoorbeeld oudio te bakken?

Verwijderd

Als je 't nou over een baggermerk hebt dan is 't wel trust. :(
Vergeet maar op 8x speed branden met deze cd's en naast de oerlelijke uiterlijk van de cd'tjes gaan ze ook nog es snel kapot.
'k zou 't niet doen.

• elemans
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 14:42
Zoals ik gisteren al ergens anders las: Trust = Triest

Het enige merk waarvan ik uit principe nooit iets van zal kopen... misschien zijn de schijfjes best wel OK.

Verwijderd

Geen problemen mee gehad, alleen het woord Trust (vies woord) staat er TE vaak op en ze gaan niet sneller dan 2x met fikken... verder best wel ok!

Verwijderd

Je moet gewoon uitproberen..

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:17
tot dusver geen problemen met trust gehad, audio noch data op 4x. Als je ze goedkoop ken krijgen gewoon doen

Verwijderd

Da van Trust=Triest stond bij mijn post . Had een optical muis van ze , PC sluit ni meer af . EN die cd's trekken op geen kloten en gaan veel te snel naar de zak . AMS of Traxdata is goe en goekoop , Leaddata en Phlips iets duurder maar ook goe en vrij goekoop . EN ALS IEMAND WEET WAAR IK EEN BOOMSLANG 1000 MUIS IN BELGIE VIND TELL ME !

Verwijderd

Die Boomslang gewoon bij Informatique bestellen. Ze sturen hem naar je op, of je knoopt er een dagje Rotterdam aan vast en haalt hem zelf even op. Mocht je van wandklimmen houden: het mooiste klimcentrum van Nederland ligt een paar kilometer bij Informatique vandaan ;).

• Bigs
  • Niet online
Ik heb een afkeer tegen alles waar trust op staat, maar met die CDtjes heb ik eigenlijk weinig problemen (4speed brander).

Verwijderd

Fijn , retestrakke muis EN muurklimmen . Dat wordt een fijn dagje voor de vakantie . I wonder what treintickets kosten . En bythe way . Ik kan op ebay een Boomslang 2000 kopen voor 52$ , is da te vertrouwen ?

Verwijderd

De cd-rw's zijn in ieder geval goed....

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Die cdr's zijn bagger, heb alleen sinds een aantal jaren een scanner van Trust en die loopt nog perfect, maar als ik er nu nog 1 zou moeten kopen neem ik geen Trust meer, er zijn in die jaren heel wat betere en mooiere scanners bijgekomen.

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Gek maar die trust CDR's werken bij gewoon op 8X audio en data. Er is er zelfs niet een mislukt en ze werken in mijn Sony prut autoradio! Maar ze zijn errug lelijk.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik gebruik alleen MMore cd's, i dont trust Trust :D

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

[offtopic misschien]
in de consumenten gids stond laatst een stukje over cd'tjes

trust lenco en that's write kwamen er niet zo goed uit,.....sony werd als beste getest. Er werd gekeken naar de snelheid waarop de cd's gebrand konden worden en er werd gekeken naar de "houdbaarheid" van de cd's

ik wilde ff op inet de site van de consumentengids checken maar voor dit artikel moet je lid zijn,...en dat ben ik niet,...en ik ben het lidnummer van mijn schoonmoeder ff kwijt,...dus verder kan er nix over vertellen nu,...

[/offtopic misschien]

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 20:19

jotheman

Was like that when I got here!

Zwaaaaaaar klotedinger, net nog ff X-Men op gebrand, mun 50x Acer leest um nie, mun 48x Crative oowk nie, en mun BRANDER nog nie eens, Sony 8x4x32... das toch errug of wa....

I see dead pixels...

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 17:00 schreef Goingin het volgende:
Ik gebruik alleen MMore cd's, i dont trust Trust :D
sow 2 slechte namen bij elkaar :) nog even en we hebben Princo en Arita er ook bij :)
hey dat is bij deze gebeurt.
Al die cd's zijn binnen de kortste keren naar de knoppe.

ga voor:
Sony
Philips silver premium
Verbatim
Mitsui

Verwijderd

Helemaal met bovenstaande reply eens, drop die MMore en Trust en Arita en Princo enz :r
Doen het in begin (meestal) wel aardig, maar na een tijd read errors en shit

Ga voor Philips Silver Premium

Gebruik zelf ook af en toe een TDK cdtje en wil ook wel lekker.

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik lees hierboven dat de Trust CD-RW's goed zouden zijn... mooi niet dus: heb twee doosjes van dat spul en ze willen niet harder dan 2x!

Gewoon kut dus.

Zoef

Verwijderd

Mooi Brakke pruttel is Trust..Koop ik nooit meer.
Heb nu zelf Siemens cd'tjes. zijn wel iets beter en lekker goedkoop 1 mark per stuk.

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-04 20:22

reapher

Z POWER

mow trust is niet altijd triest ik heb een speaker setje van ze die met de sub en die klint zeer goed voor ze prijs en ik heb hem ook al een tijdje, je moet gewoon geen joystick/muizen van die gasten kopen die zijn bagger. Over de cd's werken prima hier op4x fikken en ze gaan ook niet snel kapot. Maar ja dat smerige logo erop zuigt wel

Click hier niet

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik heb een poster van ze, is wel goed eigenlijk. staat een mooi bootje op. Hangt aan de muur en doet het daar best.

Verder heb ik geen Trust producten.

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 14:20 schreef Herman het volgende:
Ik heb een poster van ze, is wel goed eigenlijk. staat een mooi bootje op. Hangt aan de muur en doet het daar best.

Verder heb ik geen Trust producten.
LOL............. hij isleuk ;-))

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
trust staat voor een merk waar je eigenlijk niets van wil hebben ook al is het nog zo goedkoop,of te wel alles is bagger van dit merk.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ben ik het niet mee eens, die poster doet het prima!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Update: van mijn Trust-CD-RW'tjes begint de bovenlaag af te bladderen :( :( :(

Niet doen dus! Ik ben de boel aan het overzetten op goed spul nu :(

Zoef

Verwijderd

Bij mij zijn vele cd's al na een jaartje aan het afbladeren (zie boven). Ik gebruik voor audio alleen maar Sony en TDK. Branden perfect en hebben een goede houdbaarheid. Philips neem ik ook wel eens, ligt eraan of de spindel in voorraad is.

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Eerlijk is eerlijk: dit valt me dan weer mee. Had een mailtje gestuurd, snel en correct antwoord.
(...)Als u met deze E-mail teruggaat naar de winkel waar u ze gekocht heeft kunt u ze inwisselen tegen nieuwe. Laat de winkel gelijk contact opnemen met ons i.v.m. een research die wij op deze 20 stuks willen uitvoeren. De winkel krijgt dan van ons een RMA-nummer waaronder hij ze terug kan sturen, zodat ze omgeruild kunnen worden voor andere.(...)
Nu nog kijken wat de Bruna :( zegt...

Zoef

Pagina: 1