Toon posts:

Sydnie font voor windows

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar het Sydnie font dat gebruikt wordt door Quicktime. Normaal gezien moet het ergens op de schijf te vinden zijn aangezien ik quicktime heb geïnstalleerd maar na de search verschillende keren op mijn schijf los gelaten te hebben is er nog steeds geen resultaat.

Op deze site heb ik ook gevonden hoe je het font van een mac kan halen

http://www.resexcellence.com/hack_html_01/01-19-01.shtml

We hebben hier thuis wel een mac dus dat moet nog lukken, maar is er dan een manier om het om te zetten naar een font dat windows ook kan gebruiken of is dat al het geval?

Als iemand weet waar het font op het internet te vinden is (of eentje dat er heel sterk op lijkt) laat het mij dan weten. Mijn google kan er in elk geval geen vinden

Ik wist niet dat een font zo'n miserie kon veroorzaken |:(

edit:
Voor diegenen die een voorbeeldje willen zien van het font. In paint kan je het gebruiken. Op voorwaarde dat je Quicktime hebt uiteraard

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 04:59 ]

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 19:34
[rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 3][/rml] al geprobeerd?

en kijk eens op www.dafont.com/en/ , staat vast wel een kloon

rm -rf ~/.signature

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik wist dat die bestonden maar ik kon ze niet vinden (ook niet met de search).

Als ik mijn vraag daar herhaal, doe ik dan aan dubbelposten??

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 06:04:
Oh ik wist dat die bestonden maar ik kon ze niet vinden (ook niet met de search).

Als ik mijn vraag daar herhaal, doe ik dan aan dubbelposten??
Je kunt um er wel vast herhalen, dar geeft niet. Op het moment dat er een luie mod uit zun nest komt gaat deze toch op slot.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:55

crisp

Devver

Pixelated

* crisp gaapt nog wat

hoezo lui?

* crisp draait zich weer om

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.