Ik heb laatst mijn standaard koeling van de AMD 2600+ vervangen door een Koolance EXOS waterkoeling, en de temperatuur sensor in de bios geeft temp's aan van wel 73 graden:S Dit terwijl ik hem met de boxed koeler nooit hoger heb gekregen dan 60 graden...
De temperatuur sensor op de EXOS Zelf geeft een temp aan van max. 30 graden.
Dus wat denken jullie? heb ik mss de sensor op het mobo gesloopt tijdens het inbouwen van de koeling? of heb ik iets verkeerd gedaan met het koelblok?
Ik heb uiteraard het plastic enzo eraf gehaald, en de standaard meegeleverde koelpasta op de core gesmeerd...
Ook de sensor van de koolance is goed geplaatst, en heb ik absoluut geen vermindering in stabiliteit van mijn systeem waargenomen!
De temperatuur sensor op de EXOS Zelf geeft een temp aan van max. 30 graden.
Dus wat denken jullie? heb ik mss de sensor op het mobo gesloopt tijdens het inbouwen van de koeling? of heb ik iets verkeerd gedaan met het koelblok?
Ik heb uiteraard het plastic enzo eraf gehaald, en de standaard meegeleverde koelpasta op de core gesmeerd...
Ook de sensor van de koolance is goed geplaatst, en heb ik absoluut geen vermindering in stabiliteit van mijn systeem waargenomen!