Toon posts:

Frontpage & .pl bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi..

Ik gebruik Frontpage 2003 NL (nee ik wil geen DW of GL of wat dan ook gaan gebruiken) sinds een aantal weken. Bij Frontpage 2002 kon ik perl (.pl) bestanden laden en werden deze goed weergegeven als er HTML in voorkwam. Bij FP 2003 krijg alleen mar tekst te zien en kan ik nils meer bewerken. Ik heb op diverse manieren gezocht, maar weet iemand hier misschien een plugin of andere oplossing voor.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 11:28
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 01:19:
Hoi..

Ik gebruik Frontpage 2003 NL (nee ik wil geen DW of GL of wat dan ook gaan gebruiken) sinds een aantal weken. Bij Frontpage 2002 kon ik perl (.pl) bestanden laden en werden deze goed weergegeven als er HTML in voorkwam. Bij FP 2003 krijg alleen mar tekst te zien en kan ik nils meer bewerken. Ik heb op diverse manieren gezocht, maar weet iemand hier misschien een plugin of andere oplossing voor.
Teruggaan naar 2K2? :?
Zo zie je maar weer: Nieuw is niet altijd beter. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 01:19:
Hoi..

Meekijktopic B)

Hetzelfde heb ik ook met PHP files, dat hij ze maar niet wil weergeven |:(

Verwijderd

Topicstarter
Billie schreef op 26 december 2003 @ 13:03:
[...]

Teruggaan naar 2K2? :?
Zo zie je maar weer: Nieuw is niet altijd beter. :P
Dit had ik zelf ook kunnen verzinnen, maar het probleem is niet opgelost. Een overstroming voorkom je toch ook niet door te hozen?

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-09 14:49
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 13:06:
[...]

Meekijktopic B)

Hetzelfde heb ik ook met PHP files, dat hij ze maar niet wil weergeven |:(
Dat komt denk ik eerder omdat je geen Apache (oid) als Server hebt aanstaan..
Of onderschat ik nu de mogelijkheden van FP 8)7

grtz Koen

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

KoenieMan schreef op 27 december 2003 @ 19:39:
Dat komt denk ik eerder omdat je geen Apache (oid) als Server hebt aanstaan..
Of onderschat ik nu de mogelijkheden van FP 8)7
Je overschat FP.
volgens MS zelf wel:
http://www.microsoft.com/.../trans/Office/off0605.asp
Moderator: Jamie (Microsoft)
Q: Is .php file support planned? FP opens PHP files in plaintext now. Would like to use design

A: You can right click the .php and open as HTML.
Maar FP blijft helaas nog steeds niet met z'n takken van php code af.

http://www.cubando.com/so...t_FrontPage_2003_Upgrade/

[ Voor 30% gewijzigd door alt-92 op 27-12-2003 20:43 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Er staat niets in over .CGI of .PL bestanden. Iemand een suggestie?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:46

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Extra - Opties Tab: Editors Configureren (In FP 2000 is dat zo, k weet niet hoe het in nieuwe versies in, denk t zelfde.)

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Pagina: 1