I see dead pixels...
nope geen enkel probleem, de meneer van de mycom vond 't alleen lastig de processor er op te doen, want er zaten een paar condensatoren te dicht bij
(en nou weet ik ook weer hoe je een proc op een mobo vastmaakt
)
"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
en je vraag over dit plankje is?
als je wilt weten of het goed is lees een paar reviews want dit is een goed plankje.
als je wilt weten of het goed is lees een paar reviews want dit is een goed plankje.
asus a7n8x deluxe met 2x sata HD
heb al verschillende keren XP moeten herinstall omdat ik na enkele dagen na een opstart van pc zwart scherm met melding bestanden beschadigd of niet aanwezig
\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM? heeft er iemand hetzelfde probleem gehad?
heb al verschillende keren XP moeten herinstall omdat ik na enkele dagen na een opstart van pc zwart scherm met melding bestanden beschadigd of niet aanwezig
\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM? heeft er iemand hetzelfde probleem gehad?
processor en koeler geen probleem voor installbartjenl schreef op 26 december 2003 @ 01:18:
nope geen enkel probleem, de meneer van de mycom vond 't alleen lastig de processor er op te doen, want er zaten een paar condensatoren te dicht bij(en nou weet ik ook weer hoe je een proc op een mobo vastmaakt
)
anders post 5 keer achter elkaar 
schijnt te zijn dat met een OC de sata poort brak word
en de oplossing voor dit probleem?Killerhond schreef op 26 december 2003 @ 01:27:
anders post 5 keer achter elkaar
Kan je niet ff alles duidelijk opschrijven(zal ook het probleem zijn van al die onzinnige reacties). systeem(compleet), wat heb je al gedaan?? enz. Ik denk dat morgen vroeg dit topic wel dicht is, maar goed.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
ok systeem is asus a7n8x deluxe met 2x sata HD, AMD 3000+, 9800pro, Audigy sound, dual channel corsair 512mb. Alles is perfect geinstall en geupdate, MB en HD zijn al reeds 1x vervangenkevinp schreef op 26 december 2003 @ 01:32:
Kan je niet ff alles duidelijk opschrijven(zal ook het probleem zijn van al die onzinnige reacties). systeem(compleet), wat heb je al gedaan?? enz. Ik denk dat morgen vroeg dit topic wel dicht is, maar goed.
vroem vroem, er raast een faq voorbij op een arreslee
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
Elk plankje zal wel eens brak zijn 
Velen hebben dit probleem. Ik heb ASUS A7N8X Deluxe rev2.00 met een AMD 2500+ 2x256mb DDR PC3200 en een MAxtor S-ATA HD
In het begin probsomdat HD brak was, gaan inruilen, en loopt nu al maanden goed. Super plankje. Ik loop nu 10.5x212mhz = fsb van 425mhz. 11x ga ni want dan trekt windows het niet meer
Maar voor de rest no probs
Velen hebben dit probleem. Ik heb ASUS A7N8X Deluxe rev2.00 met een AMD 2500+ 2x256mb DDR PC3200 en een MAxtor S-ATA HD
In het begin probsomdat HD brak was, gaan inruilen, en loopt nu al maanden goed. Super plankje. Ik loop nu 10.5x212mhz = fsb van 425mhz. 11x ga ni want dan trekt windows het niet meer
Maar voor de rest no probs
asus a7n8x deluxe met 2x sata Dubbel plus erg waardeloze topicstart natuurlijk.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()