[XP] Subtitles met WinMediaPlayer, codec?

Pagina: 1
Acties:

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:02
zie topic titel...

heb effe gezocht maar kwam alleen deze tegen; Subtitles in mp

ik heb hier deze bestanden die behoren tot de film Alien Hunter;
Vts_02_0.idx
Vts_02_0.sub
Vts_02_0.sub.cc.raw
Vts_02_0.sub.cc.srt

Er zit ook een .rar bestand bij, de bovenstaande bestanden zitten in de .rar bestand...
Hoe kan ik deze subtitles gebruiken in mediaplayer, is daar een codec voor nodig, divx?

Bedankt

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Heeft weinig met het Windows OS te maken, dus move naar Software Algemeen :)

ffdshow is een DirectShow codec welke DivX 3, 4, 5, XviD en nog een paar formaten kan afspelen, maar je kan er ook meteen ondertitels mee showen.
Anders kan je VobSub gebruiken, het is een losse codec welke subtitles kan laten zien.
Mocht je daar geen zin in hebben of werkt het niet, dan kan je BSplayer gebruiken als videoafspeelprogramma, daarmee kan je ook ondertiteling laten zien :)

• EN-IS
Rafe schreef op 26 december 2003 @ 01:01:
Heeft weinig met het Windows OS te maken, dus move naar Software Algemeen :)

ffdshow is een DirectShow codec welke DivX 3, 4, 5, XviD en nog een paar formaten kan afspelen, maar je kan er ook meteen ondertitels mee showen.
Anders kan je VobSub gebruiken, het is een losse codec welke subtitles kan laten zien.
Mocht je daar geen zin in hebben of werkt het niet, dan kan je BSplayer gebruiken als videoafspeelprogramma, daarmee kan je ook ondertiteling laten zien :)
fffdshow, en VobSub ken ik niet...

BSPlayer heb ik eerder gebruikt... ik zal effe kijken of het wat wordt :)

Bedankt Rafe :>

• EN-IS
Ok... ik heb nog zonder ondertiteling gekeken :) :(

Ik heb een paar codecs geinstalleerd waardoor wat normaal werkt nu niet meer duidelijk is :?

En nog een vraagje, subtitles op tv? Meestal sluit ik mijn laptop aan op de tv... Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook ondertitels op tv kan krijgen?

Alvast bedankt...

• EN-IS
-SWEET-HEART- schreef op 26 december 2003 @ 16:04:
Ik heb een paar codecs geinstalleerd waardoor wat normaal werkt nu niet meer duidelijk is :?
Bleek door NimoCodecPack te komen... deinstalleerd, opgelost :)