Toon posts:

[radeon 9000]drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje
ik heb sindskort een nieuwe laptop.
met een
- microsoft windows xp home NL
-amd athlon xp 2500+
-mobile radeon 9000 64 mb
-512 s-ddram 266 mhz
ik ben hier heel tevreden mee
ik heb helemaal geen schrijfes of wat dan ook gehad van de winkel ( drivers disk )

ik heb dus sinds vandaag de dvd van de bauers gekregen [ jaja kerst he ]
ik wou die dus proberen op mijn tv-out van me radeon omdat ik nog niet over een dvd speler beschik
ik denk dan eerst even de drivers up-te-date want dat had ik nog niet gedaan
dus ik had de nieuwste Catalyst drivers gedonwload
- 7.962
- 30.1

ik kreeg ze bij beide niet geinstaleert bij de ene krijg ik dat de software of de hardware niet klopt :?
en bij de andere dat : INF error, Video Drivers not found
en daarna : setup was unable to complete tthe instalattion
try to setup your display adapater with a standaard vga driver before runnin setup

dus ik dacht ik flikker gewoon de vorige drivers van de pc af en instaleer ze dan ..maarja nu vragat hij elke keer als ik drivers wil instaleren ( handmatig ) om de cd en ja die hebben wij niet.
iemand een idee hoe dit op te lossen is ?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ehm, ik weet het niet 100% zeker, maar ik dacht dat de normale Catalyst drivers geen ondersteuing bieden voor mobiele chips. Je moet dus kijken bij je leverancier voor drivers.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02

Shunt

Boe

voor je mobile vidkaart heb je andere drivers nodig
dit is geloof ik ook in de faq te vinden (met een tooltje dat gewone drivers geschikt maakt voor mobile vidkaartjes)
het beste is gewoon om even naar de site van de fabrikant van je laptop te gaan en daar te zoeken naar de nieuwste drivers ;)

zometeen nog even een linkje plaatsen voor die mobile radeon tweek

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 26 december 2003 @ 00:20:
voor je mobile vidkaart heb je andere drivers nodig
dit is geloof ik ook in de faq te vinden (met een tooltje dat gewone drivers geschikt maakt voor mobile vidkaartjes)
het beste is gewoon om even naar de site van de fabrikant van je laptop te gaan en daar te zoeken naar de nieuwste drivers ;)

zometeen nog even een linkje plaatsen voor die mobile radeon tweek
ok ik surf meteen ff naar sky toe..thnxx dat je zo behulpzaam wilt zijn..maar ik weet dat dit niet helemaal volgens de regels is , maar heb de faq gelezen voor tv-out maar werd er niet echt veel wijzer van...en om al die 60 topics door te spitten zie ik ook niet zo heel erg zitten , maar kan je ff samen vatten hoe ik de tv-out voor elkaar krijg , ik heb een scart in mijn tv die met een s-video kabel verbonden met mijn s-video uitgang op mijn laptop..dus bedrading en alles zit goed en scart op input gezet..maar hoe regel ik dit nu software matig..?

kom trouwens de naam van dat programma nergens tegen in de FAQ

*het is gelukt, dank je wel , heb de drivers van de site gedaan*
weet jij hoe dat programma heet ? voor die drivers
en zou je heel misschien mijn andere vraag over tv=out kunnen beantwoord

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 00:55 ]