Toon posts:

[driver] USB speedtouch Driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen ik heb zojuist mijn pc geformatteerd en nu wil ik mijn drivers instaleren van mijn speedtouch 330 (usb) alleen deze cd-rom ben ik dus kwijt, kan iemand mij vertellen waar ik de drivers kan downloaden

heb gezocht in de search maar kwam hier alleen de update tegen en aan deze updat heb ik dus niets, ja heb ook in mijn kast tussen de cd-roms gekeken ;) daar lag die ook niet

speedtouch usb xp drivers ? (ook niet)
http://www.alcatel.nl (ook niet)
http://www.speedtouchdsl.com/support.htm (ook niet, ja alleen update)
[rml][ ADSL] usb modem speedtouch 330 help[/rml] (ook niet)

HELP kan ze echt niet vinden, hoop dat iemand mij een link kan geven met de drivers

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
tjees bedankt man dit is echt dom van me
veel te moeilijk ged8 haah

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik vind het nou ook niet echt logisch om drivers van je Alcatel Speedtouch modem voor je Planet internetaccount op de KPN-site moet zoeken. Volgens mij heeft het gros van de ADSL klanten niet eens door dat KPN ook nog een schakel is..

Sjakie, :> spreek je

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Ik zit nu even met hetzelfde probleem, maar kan op de hele kpnadsl-site geen driver van de SpeedTouch 330 vinden. Kan iemand mij wat preciezer vertellen waar ik moet zoeken?

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kees_H het schoppen van oude topics wordt niet echt gewaardeerd. Overigens had een eenvoudige zoekopdracht bij Google je al geholpen:

[google=SpeedTouch 330], 1e link en dan klikken op support

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1