Toon posts:

3 monitors op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Allereerst, merry christmas allemaal.

Ik heb een laptop, Acer Aspire 1705 smi met daarin een GeForce FX Go 5600 128 mb videokaart.

Na installatie win xp pro blijkt dat er drie monitors geinstalleerd zijn: 2x default monitor en 1x plug and play monitor. Verwijderen heeft geen zin, ze komen gewoon allemaal weer terug.

Ik gebruik de NVidia 44.01 drivers. (Standaard meegeleverd bij laptop). Ik heb ook andere NVidia drivers gebruikt (40.72 en 52.16), maar die geven allen hetzelfde probleem. Iemand een idee?

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

ik zie het probleem niet echt.... hij geeft 3 monitoren weer ipv 2 dat maakt opzich toch weinig uit?

Verwijderd

Topicstarter
Mystic Spirit schreef op 25 december 2003 @ 23:52:
ik zie het probleem niet echt.... hij geeft 3 monitoren weer ipv 2 dat maakt opzich toch weinig uit?
Zoiets geeft mij geen goed gevoel...dat iets werkt wil nog niet zeggen dat het goed geinstalleerd is. Er klopt in ieder geval iets niet.

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-04 02:41
Wellicht telt hij een S-video-poort en een VGA-uit-poort (als je die hebt) ook als een aparte monitor? En dat maakt inclusief het LCD-scherm drie verschillende monitoren.

Maar als het geen probleem vormt in de zin van dat het systeem instabiel wordt, kan het lijkt me geen kwaad.

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

er klopt idd iets niet dat ben ik met je eens!
ik ben zelf niet in het bezit van zo'n notebook... als het goed is geeft hij iig 1 monitor aan wat dus je tft scherm is, verder zou hij ook 1 monitor weer moeten geven voor een eventueel extern scherm.... waar die derde vandaan komt geen idee! zou misschien een conflictje met de tv out kunnen zijn?
heb je wel de originele instalatie cd's gebruikt? want dat wil nog wel eens belangrijk zijn voor laptops...

edit: typo's

[ Voor 4% gewijzigd door Mystic Spirit op 26-12-2003 00:08 ]