Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb trouwens een Technics SL 1200 en hoop dat hij het nog lang blijft doen.8-)
En plaatjes kopen doe ik bijna iedere week: punk & hardcore...
Verwijderd
Gemini PT-1000. Low-budget SL zegmaar... Om dezelfde reden als waarom ongeveer alles bij mij low-budget is
ik was zelfs begonnen m'n platencollectie op CD over te zetten, maar met Napster gaat dat toch sneller...;)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
mixer... daarbij een nog steeds uitbreidende collectie trance-/techno-/house-/clubplaten.
Ik ben alleen gestopt met het kopen van club-platen. Dat werd me toch een iets te dure hobby. (elke plaat is zo weer 20-25 piek en je wilt er toch 3-10 in de week..)
Verwijderd
Heb ook nog de goede JVC cassette deck, met grafische analyzer...maar gebruik het nog nauwelijks.(zonde om weg te doen, ben er aan verknocht!)
Heb wel het modernste in huis DAT en MiniDisc, en Synthesizers, met Limiters en Effecten apparatuur. En Mooie Piano-module van Korg, plus nog twee Korg Symphony modules, een Roland D110 module en een 770 Router-Patcher voor MIDI, en de nodige regelaars(mixers) van Boss. Bijna alles in een rack, plus nog een mooi Keynoard Roland E
-16 met ingebouwde luidsprekers.
Sinds ik mijn site heb kom, ik er nauwelijks nog aan toe.
Alle platen van vroeger heb ik nog bewaard, een verwoed verzamelaar op CD gebied, maar niet alles is op CD te verkrijgen vandaar dat ik nogal zuinig ben op mijn collectie...
Voornamelijk om ouwe platen te draaien en niet zo zeer om te mixen of de DJ uit te hangen.
Wat:
Draai voornamelijk mijn ouwe hip-hop en rap collectie
(by the way Raaaaaap, jouw icon heb ik ook nog op LP liggen, net zoals het icon van freddifish)
de betaler vervuilt
Ik wil wel op zeer korte termijn een nieuwe kopen, dit wordt een Rega Planar-3, Clear Audio the Champion of een Pro-jekt 6.9 icm een musical fidelity xlp Phono voorversterker.
Wat voor element erin komt weet ik nog niet.
erg oud beesie maar doet het nog steeds heel erg goed
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Alleen een combinatie van trance en techno (met alle tussen soorten natuurlijk)
Da's de echte verzameling eh!
Platen koop ik niet meer. Cd's trouwens ook amper, sinds ik de ideale combinatie heb gevonden: een fikker en een top cd-uitleen (de Koperen Hoorn in de Runstraat in A'dam).
Wel heb ik twee meter jeugdsentiment op vinyl.
ik heb zo'n 400-600 platen...ga ze echt niet allemaal tellen.
de platen die ik heb zijn rave, techno, trance en jungle.
Niet?
[Specs]
Verwijderd
maar mijn vrouw heeft ze een keer geteld, en dan met een "smile" van: daar zit al je geld in, en je doet er niets meer mee!
Velen zullen zich hierin herkennen...
Grt Ramon
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Verders heb ik op zolder nog een 10 kilo zware Lenco staan, alleen de draaischijf is al 3 kilo zwaar, start wat langzaam op maar staat nooit te jengelen
Verwijderd
Perfect ding.
Koop diverse platen.
En ik ben op zoek naar een nieuwe platenspeler
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Op dinsdag 12 december 2000 17:57 schreef harry het volgende:
Ik heb er iets van 1200, ik heb ze niet geteld, (mijn collectie loopt al 25 jaar)
maar mijn vrouw heeft ze een keer geteld, en dan met een "smile" van: daar zit al je geld in, en je doet er niets meer mee!
Velen zullen zich hierin herkennen...
duidelijk!
speciaal voor mijn roots (reggae) platen, want echte roots is niet digitaal.
On-U-Sound Recordings roelt
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
1x technics 1210 mk2 (de zwarte) + ortofon tonar banaan
en naar ruwe schatting ongeveer 3000 platen waarvan (nog ruwere schatting) 1000 hardcore en 2000 dance en techno (neej... heeeeel weinig trance, dat zullen er geen 100 zijn in totaal).
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
kleine 300 LP's
zo'n 200 singles en 80 12" singles alle gekocht voor de CD tijdperk