U2 dvd-9 backuppen wil niet

Pagina: 1
Acties:

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:23
Mijn vader heeft nu al een paar maanden een dvd van u2 vol met clips en docu's, nu ik een dvd brander heb wil ik hem branden om te testen hoe het werkt.
Ik heb dus de dvd geript met dvd decrypter(en smartripper later), en toen pinnacle instant copy gebruikt.
Pinnalce zei dat de u2 dvd te groot was voor dvd en ik het moest aanpassen(ik dacht dat hij dat automatisch deed).
Ik dus alles comprimeren en onidige subtitels verwijderen en nog was dit niet genoeg om deze dvd te branden.

Ik snap dus echt niet hoe dit kan, hij zou toch alle dvd-9 op 1 dvd+r moeten kunnen krijgen?

P.S. Dit is niet voor illegale praktijken of zoiets dergelijks, ik heb gewoon hulp nodig :)

If it aint broke, fix it till it is!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42

Xtremelead

powered by E-MU

Probeer eens het programma DVD2DVD-R icm CCE. Dat gaat over het algemeen prima.

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:24

Royz

Kleurenblind!!

Venxir schreef op 25 december 2003 @ 22:27:
Mijn vader heeft nu al een paar maanden een dvd van u2 vol met clips en docu's, nu ik een dvd brander heb wil ik hem branden om te testen hoe het werkt.
Ik heb dus de dvd geript met dvd decrypter(en smartripper later), en toen pinnacle instant copy gebruikt.
Pinnalce zei dat de u2 dvd te groot was voor dvd en ik het moest aanpassen(ik dacht dat hij dat automatisch deed).
Ik dus alles comprimeren en onidige subtitels verwijderen en nog was dit niet genoeg om deze dvd te branden.

Ik snap dus echt niet hoe dit kan, hij zou toch alle dvd-9 op 1 dvd+r moeten kunnen krijgen?

P.S. Dit is niet voor illegale praktijken of zoiets dergelijks, ik heb gewoon hulp nodig :)
Je kan er voor kiezen in de opties om Pinnacle dit te laten doen. Gewoon "automatisch aanpassen" kiezen. Vind ik over het algemeen wel zonde aangezien je bepaalde dingen niet gebruikt. Zorg dat je niet in het rood komt over die 4,31 gb, dan zal het passen.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
Misschien dat er een DTS track op staat, die is vaak al 1,3 Gb. en audio kan je niet verkleinen..

moet je met dvdshrink hem weghalen.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:26
In Instant Copy kan je aangeven of je de dvd automagisch wil laten aanpassen.

Klik op geavenceerd
Ga naar kopieer methode
Zet kopieer methode op zelf aanpassen
Zet vorkeurdoel op DVD
en zet de overige 2 op automatisch.

Verder kun je ook in het volgende topic eens een kijkje nemen. Staat een hele hoop info hoe je het beste dvd's kunt backuppen: DVD's kopieren; de beste manier

offtopic:
Of doe wat diegene voor mij zeggen. Damn ben ook altijd te laat. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Hugo op 25-12-2003 22:37 ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• Venxir
er zijn 3 audio tracks op de dvd, namelijk:
LPCM 2CH English van 1,3 GB(clips en docu's)
AC-3 2CH English 159 MB (menu geluid)
AC-3 2CH English 8mb(weet niet wat het is)

Verwijderd

kijk eens op www.sectie.be

• Venxir
EN pinnacle komt nooito nder het rood, hij komt alleen onder rood met alles max gecomprimeerd en al het geluid weg te halen.

• Venxir
WorkForce schreef op 25 december 2003 @ 22:35:
In Instant Copy kan je aangeven of je de dvd automagisch wil laten aanpassen.

Klik op geavenceerd
Ga naar kopieer methode
Zet kopieer methode op zelf aanpassen
Zet vorkeurdoel op DVD
en zet de overige 2 op automatisch.

Verder kun je ook in het volgende topic eens een kijkje nemen. Staat een hele hoop info hoe je het beste dvd's kunt backuppen: DVD's kopieren; de beste manier

offtopic:
Of doe wat diegene voor mij zeggen. Damn ben ook altijd te laat. ;)
Hele topic al doorgelezen, met dvd shrink krijg ik alleen foeilelijk beeld en moet het geluid weghalen om het op 1 dvd te krijgen.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:26
Venxir schreef op 25 december 2003 @ 22:39:
EN pinnacle komt nooito nder het rood, hij komt alleen onder rood met alles max gecomprimeerd en al het geluid weg te halen.
Welke versie van IC heb je dan? Ik heb al heel veel dvd's met IC gedaan, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Hugo op 25-12-2003 22:50 . Reden: back to my dutch lessons!! ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• Venxir
IC 8
hier een pic van de situatie:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.tonissen/dvd.JPG

Wat is dus ook comprimeer, niks helpt om het groen te krijgen, todat ik het geluid van 1,3 gb verwijder, of alleen hoofdfilm doe.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Venxir schreef op 25 december 2003 @ 22:51:
IC 8
hier een pic van de situatie:
[afbeelding]

Wat is dus ook comprimeer, niks helpt om het groen te krijgen, todat ik het geluid van 1,3 gb verwijder, of alleen hoofdfilm doe.
In principe zou hij bij de start al in het groen moeten staan, het enige dat jij dan hoeft te doen is bepaalde geluidsporen weghalen waarna hij zelf de juiste beeldkwaliteit bepaald. Misschien heb je bij een titel wel "volledige kwaliteit" of hoe dat ook heet gekozen?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Venxir
Royz schreef op 25 december 2003 @ 22:54:
[...]

In principe zou hij bij de start al in het groen moeten staan, het enige dat jij dan hoeft te doen is bepaalde geluidsporen weghalen waarna hij zelf de juiste beeldkwaliteit bepaald. Misschien heb je bij een titel wel "volledige kwaliteit" of hoe dat ook heet gekozen?
Zlefs als ik alles op hoge snelheid zet is het nog veels te groot.Echt waar hier wordt ik zo schijtziek van als elke tuorial zegt, ja het werkt, maar niet bij mij ! :(

[ Voor 12% gewijzigd door Venxir op 25-12-2003 23:04 ]

• Venxir
Volgensm ij ligt het gewoon aan die DVD-9 van U2, hij is gewoon onbrandbaar compleet.

Verwijderd

heb je hier al een kijkje genomen ? hier kun je goede guides vinden hier over 8) En ook alle benodigde software ervoor, en de meeste tooltjes zijn ook nog eens gratis :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 00:32 ]

• Venxir
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 00:31:
heb je hier al een kijkje genomen ? hier kun je goede guides vinden hier over 8) En ook alle benodigde software ervoor, en de meeste tooltjes zijn ook nog eens gratis :)
Ik doe bijna niks anders, maja laat ik nog maar eens checke.

• Venxir
Venxir schreef op 26 december 2003 @ 00:33:
[...]

Ik doe bijna niks anders, maja laat ik nog maar eens checke.
heb, clonedvd geprobeert en JAH die deed het teminste ;), nu zie ik wel dat het veel beeldkwaliteit koste, dus deze dvd is gewoon (te) groot als je hem compleet op dvd-5 wil.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Venxir schreef op 26 december 2003 @ 01:29:
[...]

heb, clonedvd geprobeert en JAH die deed het teminste ;), nu zie ik wel dat het veel beeldkwaliteit koste, dus deze dvd is gewoon (te) groot als je hem compleet op dvd-5 wil.
Heb je alle geluidssporen laten staan?

• Venxir
Royz schreef op 26 december 2003 @ 02:13:
[...]

Heb je alle geluidssporen laten staan?
Ja, kan er geen 1 verwijderen want er staat alleen engels en geen NL ondertiteling.

Pagina: 1