Toon posts:

Nero 6 besteld: hoe lang gaat dat duren...?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik bestel regelmatig software via het internet. Tot nu toe krijg ik altijd binnen een paar seconden/minuten een serial/link/whatever via de mail en kan ik aan de slag.

Ik heb vanmiddag Nero 6 besteld (upgrade). Maar na een paar uur heb ik nog niets... Ik kwam op een pagina waar stond :

Order in transit. If you cannot access your order status within the next 48 hours, then please contact our sales-team.

Gaat het bij hun niet automatisch of zo...? Zijn ze gesloten met kerst...? Ik dacht dat dat allemaal automatisch ging tegenwoordig.

Heeft iemand ervaring met het online bestellen van Nero 6/Ahead?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Waarom wacht je niet 48 uur en mail je dan het sales team?

Tevens is het kerst en kan het inderdaad wat langer duren :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Maar wees blij dat in het buitenland maar één dag kerst gevierd wordt en het morgen vrijdag is en er dan waarschijnlijk wel gewerkt wordt :P

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Ik heb 'm laatst ook besteld en had gelijk de serial in mijn email box liggen, dus ik denk dat er bij jou iets fout is gegaan. Ik zou maar snel een mailtje sturen ;).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

within the next 48 hours
Mail ze dus even over 48 uur, iets zegt me dat ze op het moment bij hun familie of zo kerst zitten te vieren :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.