Ik heb de afgelopen maanden zo'n beetje alles aan mijn PC geupgrade (zie onder). Alles draait lekker, maar de temperaturen rijzen de pan helaas uit: CPU idle/stressed 60/65 graden, mobo rond de 40. Dat kan natuurlijk niet.
Mijn huidige kast is een no-name miditower zonder case fans. Ik wil dus een nieuwe. Voeding wil ik ook meteen vervangen, mag standaard bij de case zitten maar mag ook los. Helaas zie ik door de bomen het bos even niet meer. Elke kast heeft wel wat negatieve punten, dus ik hoop dat jullie wat suggesties kunnen doen.
De eisen aan de voeding:
Minimaal 350W
2 fans
STIL
De eisen aan de kast:
USB en Firewire voorop (met directe aansluitingen op mobo)
Geen deur voor de 5 1/4 drives.
Goede airflow
Geen ranzig slecht uitgeboorde roostertjes voor de casefans
Ik wil aan kast + voeding hooguit €175 uitgeven. Frontrunner lijkt de AOpen A600B gezien de review op Toms Hardware, maar helaas staat deze case niet eens in de PriceWatch en heb ik ook twijfels over de kwaliteit van de AOpen voedingen...
Mijn huidige kast is een no-name miditower zonder case fans. Ik wil dus een nieuwe. Voeding wil ik ook meteen vervangen, mag standaard bij de case zitten maar mag ook los. Helaas zie ik door de bomen het bos even niet meer. Elke kast heeft wel wat negatieve punten, dus ik hoop dat jullie wat suggesties kunnen doen.
De eisen aan de voeding:
Minimaal 350W
2 fans
STIL
De eisen aan de kast:
USB en Firewire voorop (met directe aansluitingen op mobo)
Geen deur voor de 5 1/4 drives.
Goede airflow
Geen ranzig slecht uitgeboorde roostertjes voor de casefans
Ik wil aan kast + voeding hooguit €175 uitgeven. Frontrunner lijkt de AOpen A600B gezien de review op Toms Hardware, maar helaas staat deze case niet eens in de PriceWatch en heb ik ook twijfels over de kwaliteit van de AOpen voedingen...
These are my principles. If you don't like them, I have others.