Toon posts:

Wordt gek van de rechten in XP, please help !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Super forum by the way.
Ik ben zeer druk geweest met alles lezen etc... om tot een oplossing te komen voor mijn fijne windows xp probleem, helaas het mocht niet zo zijn.

Het volgende is er aan de hand:

Ik heb een nieuwe instal gedaan van windows xp pro, alleen nu is het geval dat ik geen toegang meer kan krijgen tot een map.
Ik heb gelezen via jullie xp faq hoe ik dit kon oplossen, het mindere was eraan dat ik nergens in mijn explorer/extra/mapopties en dan weergave en dan naar beneden scrollen en iets aanvinken over security! Ik krijg dat tab blad security dus niet als ik op eigenschap klik voor de desbetreffende map.

Ik heb bijna alle mogelijke updates gedownload voor windows xp pro, behalve sp2 ( als die er is ? ) !

Mijn schijf is gewoon NTFS, ben nu ingelogged als Administrator, maar het wil allemaal niet lukken wat doe ik fout ?

Met vriendelijke groet,

Bram 8)7

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
"Eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen)" deze moet uit bij mapopties. Heb je die optie niet :?

edit: zie ook hier: Windows Operated Systems - FAQ

@WOS-mods, ik zie dat er in bovenstaande faq entry alleen de engelse werkwijze wordt gegeven. misschien een idee om ook de nederlandse erbij te zetten?

[ Voor 62% gewijzigd door Mike Jarod op 25-12-2003 21:22 ]