Toon posts:

Normaal Keyboard?!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar je tegenwoordig nog een normaal, wired USB keyboard vindt zonder al die tientallen extra "internet" knoppen enzo?

Het is bijna onmogelijk een keyboard te vinden dat gewoon lekker tiept en verder niet. Het liefst zwart/zilver :)

Alle suggesties zijn welkom!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Pricewatch... zijn er zat.

Verwijderd

Dell/Compaq/Apple/etc hebben van die keyboards :)

/me is blij met zijn Apple Pro Keyboard met ingebouwde USB hub. Dat is pas functioneel ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/56 waarbij de keyboards van 10 a 15 eur de normale zijn die jij bedoelt. Gewoon even wat dieper graven en je zal ze heus vinden Xspringe2 ;)

LinkedIn
Instagram

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[google=keytronic keyboard usb]

Keytronic maakt wel fraaie rammelplanken... ook zonder die extra toetsen

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:46
ReemF schreef op 25 december 2003 @ 21:00:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/56 waarbij de keyboards van 10 a 15 eur de normale zijn die jij bedoelt. Gewoon even wat dieper graven en je zal ze heus vinden Xspringe2 ;)
Maar meestal zijn de no-name keyboards wel van slechtere kwaliteit dan van logitech of microsoft. Waarom pak je niet gewoon de logitech, bedoel ik heb die knoppen er ook op zitten (12 totaal, een aantal werken zelfs gewoon in win XP).

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:50

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Cherry heeft solide standaard keyboards, maar ik vind ze persoonlijk ruk typen. Typ zelf op een oud Acer ramplankje wat ik ooit eens van iemand heb gekregen...

Anyway, kijk eens op de site van Cherry, wie weet vind je het wat :)

Hier stond een dode link.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Posts hierboven geven je al veel info, en vragen als dit zijn ook al vaker langsgekomen, gebruik de search en je zult het zien :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.