Toon posts:

Een muis die spookt?¿

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort iets heel raars..
Als ik bijvoorbeeld met mijn muis ergens op kom waar dat er gescrold kan worden.. als voorbeeld een website, dan gaat bij het voorbeeld de hele site flippen. Ook had ik even last dat als ik ergens op klikte, dat ik dan eerst wat anders met mijn muis moest doen voordat ik eindelijk "op dat kruisje" kon drukken ofzo...

Ik heb al geprobeerd om de drivers van mijn muis te installeren.. terwijl hij het altijd heeft gedaan zonder drivers. Ik heb een Samsung Optical muis.

Kan iemand me helpen om van dat geflip af te komen??

Groeten, sysomg

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03

PD2JK

ouwe meuk is leuk

En met een andere ondergrond?

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Batterijtjes al eens vervangen ?

Verwijderd

Topicstarter
haha..
1. me muis zelf staat stil, maar de site ofzo of msn flipt dan helemaal met scrollen.. maar met me muis gebeurt NIETS
2. da ding is geen wireless ik ben geen mongool die wireless rotzooi gaat nemen..

sysomg

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:25:
haha..
1. me muis zelf staat stil, maar de site ofzo of msn flipt dan helemaal met scrollen.. maar met me muis gebeurt NIETS
2. da ding is geen wireless ik ben geen mongool die wireless rotzooi gaat nemen..

sysomg
Sorry, maar wireless is absoluut niet voor mongolen. IS het niet toevalig je 'normale' muis waarvan het scrolwieltje gewoon niet meer in orde is ?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
LUISTER NOU EENS ER IS NIKS KAPOT ME MUIS BEWEEGT NIET HET SCROLLWIELTJE WORD NIET AANGERAAKT, ALLEEN HEEL DIE SITE OF WAT DAN OOK GAAT FLIPPEN..

sorry ik word chagrijnig van die kut muis en heb ff geen geld om iets uit te geven..

Verwijderd

Volgens mij zit je CAPSLOCK vast..

Zo gaan we dacht ik niet met elkaar om...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
virusje ? als ik zou was zo ik de hd maar ff scannen je weet maar nooit

en btw je caps staan aan

Verwijderd

Wireless is niet voor mongolen en bovendien vind ik het ongepast om zo over mensen met syndroom van down te lullen. Je/ iemand in je omgeving zal het maar hebben ... en nee dan is het op eens niet grappig meer.

Heb je pas geleden nog software geinstalleerd dat conflicten kan opleveren ? Check dat ff.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:36:
LUISTER NOU EENS ER IS NIKS KAPOT ME MUIS BEWEEGT NIET HET SCROLLWIELTJE WORD NIET AANGERAAKT, ALLEEN HEEL DIE SITE OF WAT DAN OOK GAAT FLIPPEN..

sorry ik word chagrijnig van die kut muis en heb ff geen geld om iets uit te geven..
En wij worden vrolijk van een dergelijke reply :?

Herlees even de GoT Huisregels, we snappen best dat je gefrustreerd kunt worden van zoiets, maar dat is totaal geen reden om zo tekeer te gaan. Verder heb je helaas blijkbaar aangezet tot anderen die ook al gaan schelden en op elkaar reageren in plaats van on-topic discussieren. Helaas is deze topic officieel brak en gaat hij dicht.

[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 25-12-2003 20:46 ]

Oslik blyat! Oslik!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:19
tsja, punt 1 niet zo aangebrand wezen meneer!

punt 2, is de muis ps/2 of USB aangesloten?

punt 3, indien je USB hebt moet je eens booten en wachten tot ie helemaal klaar is dan pas de muis er eens in proberen te doen. Tript ie dan nog steeds??

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 22:35
dit is een probleem met je scrollwiel wat niet in de juiste stand staat maar juist tussen 2 standen in

ik heb dit zelf ook weleens namelijk
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.