Toon posts:

e-mail verspreiden

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb sinds vandaag een thuisnetwerk met 6 computers, nu zou ik graag de mail verspreiden over de zes gebruikers.

ik heb een e-mail adres van chello met 5 aliassen, hoe krijg ik de juiste alias/email op de juiste computer?

moet ik het op een of andere manier filteren?

wie kan mij helpen??

Barry

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:08

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als een alias echt een POP account met eigen user/p-ass is, op elke PC Outlook rammen ofzo :?
En anders idd een klein simpel SMTP servertje welke op basis van namen in boxjes kan droppen.
Werp eens het e.e.a. in google, of kijk op tucows zou ik zeggen.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
ik ga ff rondsnuffelen, bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Maar kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt? hoe stel ik andere outlook prog. in?

Dan kan ik me er wat bij voorstellen.

Bedankt

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
komen al die aliasen uit op 1 box? zo ja dan moet je kunnen filteren in outlook, dus kijken naar het gebruikte emailadres. als iemand die regel uitzet in outlook krijgt ie alle mail, dus het is niet een mooie oplossing

als het meerdere boxen zijn, vul je gewoon de username en pass in samen met de juiste server. maar dat kan jezelf wel vinden

[ Voor 17% gewijzigd door Mr.Nobody op 25-12-2003 20:21 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Sorry hoor, maar dit is écht te basic. Als je hier geen kaas van gegeten hebt lijkt het me verstandiger dat je je niet in deze zin bezighoudt met computers, maar een hobbyist of professional vraagt dan wel inhuurt dit soort dingen te regelen.
Het enige dat je hoeft te doen is in Outlook/OE een account aanmaken. Druk eens op F1 :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.