Bij installatie van mijn ISDN kaart ELSA PCI in een nieuwe windows 2000 configuratie vind hij netjes de hardware en pakt de drivers van de cd of internet (Beide zelfde probleem div versies) zodra hij op eind de driver bijna heeft geinstallerd blijft win2k hangen en bij volgende bootup vind hij kaart natuurlijk weer etc.
Maar krijg de kaart dus niet geinstalleerd door de lock-up.
edit1::
In mijn systeem komen een aantal NDIS WAN isdn driver voor deze wil er uit hebben omdat de isdn kaart en andere kaart gaat worden.
Hoe krijg ik deze eruit ze staan niet in Device Manager
edit2:
Ik ben er een beetje uit met de Elsa ISDN kaart het blijkt dat de 3Com nic ook dezelfde IRQ zit (9) maar deze is niet te wijzigen ook niet irq van de isdn kaart.
Allebei staan op automatische instellingen en vinkje is niet weg te halen dus totaal niet te wijzigingen wat nu ?
Modbreak: Het is niet de bedoeling om 2 topics over hetzelfde probleem aan te maken, en zeker niet de bedoeling om er 3 aan te maken! Graag de volgende keer het
gebruiken!
Maar krijg de kaart dus niet geinstalleerd door de lock-up.
edit1::
In mijn systeem komen een aantal NDIS WAN isdn driver voor deze wil er uit hebben omdat de isdn kaart en andere kaart gaat worden.
Hoe krijg ik deze eruit ze staan niet in Device Manager
edit2:
Ik ben er een beetje uit met de Elsa ISDN kaart het blijkt dat de 3Com nic ook dezelfde IRQ zit (9) maar deze is niet te wijzigen ook niet irq van de isdn kaart.
Allebei staan op automatische instellingen en vinkje is niet weg te halen dus totaal niet te wijzigingen wat nu ?
Modbreak: Het is niet de bedoeling om 2 topics over hetzelfde probleem aan te maken, en zeker niet de bedoeling om er 3 aan te maken! Graag de volgende keer het
[ Voor 52% gewijzigd door moto-moi op 25-12-2003 22:44 ]