Hallo, ik heb een major probleem.
Ik heb laatst een nieuw mobo in me pc gezet, en ik heb gelijk problemen met mijn beeld.
Zodra ik win2k pro geinstalleerd heb (na 12 keer herstarten en installeren), heb ik een gewoon standaard beeld van 640*480.
Als ik de drivers voor me videokaart (AOpen GeForce 4MX 440) installeer en de computer reboot, loopt ie vast vlak voor ik windows binnenkom (vlak voor het inloggen) en krijg ik een scrambled beeld van het opstartscherm van win2k.
En het is ook niet meer mogelijk om dan nog windows binnen te komen.
Ssteemspecs:
Chaintech mobo (type weet ik niet uit me hoofd)
AMD 1GHz CPU
1024MB SDRAM (1*512, 2*256)
Primary IDE:
M: WD 80GB 7200RPM WD800JB
S: WD 40GB 5400RPM WD400BB
Secondary IDE:
M: AOpen 16/48x DVD-ROM
S: Asus CD-RW 24/10/32x
AOpen GeForce 4MX 440SE
SB Live! Player 5.1
Een netwerkkaart (merk unknown)
Wie kan me helpen.
Ik heb na het verwisselen van de mobo alleen nog maar problemen gehad,
maar het mobo heeft voor de volle 100% gewerkt (was van me vader).
Het grootste probleem is het continu vastlopen van de installatie van win2k pro.
En als die er eenmaal op staat en ik me NVidia drivers installeer dan is het helemaal over want dan krijg ik na het win2k opstartscherm (met die blauwe blokejsbalk onderin) een verwrongen beeld.
Ik heb laatst een nieuw mobo in me pc gezet, en ik heb gelijk problemen met mijn beeld.
Zodra ik win2k pro geinstalleerd heb (na 12 keer herstarten en installeren), heb ik een gewoon standaard beeld van 640*480.
Als ik de drivers voor me videokaart (AOpen GeForce 4MX 440) installeer en de computer reboot, loopt ie vast vlak voor ik windows binnenkom (vlak voor het inloggen) en krijg ik een scrambled beeld van het opstartscherm van win2k.
En het is ook niet meer mogelijk om dan nog windows binnen te komen.
Ssteemspecs:
Chaintech mobo (type weet ik niet uit me hoofd)
AMD 1GHz CPU
1024MB SDRAM (1*512, 2*256)
Primary IDE:
M: WD 80GB 7200RPM WD800JB
S: WD 40GB 5400RPM WD400BB
Secondary IDE:
M: AOpen 16/48x DVD-ROM
S: Asus CD-RW 24/10/32x
AOpen GeForce 4MX 440SE
SB Live! Player 5.1
Een netwerkkaart (merk unknown)
Wie kan me helpen.
Ik heb na het verwisselen van de mobo alleen nog maar problemen gehad,
maar het mobo heeft voor de volle 100% gewerkt (was van me vader).
Het grootste probleem is het continu vastlopen van de installatie van win2k pro.
En als die er eenmaal op staat en ik me NVidia drivers installeer dan is het helemaal over want dan krijg ik na het win2k opstartscherm (met die blauwe blokejsbalk onderin) een verwrongen beeld.