Toon posts:

Vastlopers in Call of Duty en C&C Generals

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuw systeem gekocht, waar ik fijn BF42 op kan spelen en Cossacks (meer spellen speel ik eigelijk niet... behalve Call of Duty en CnC Generals). Zonder vastlopers, en de warmte gaat bijna niet boven de 60 graden.

Behuizing ATX Bigtower STD300W
Asus MB P4C800 Deluxe Intel P4
Intel Pentium4 3.0GHz 800MHz
DDRAM 512Mb PC3200 400MHz
DDRAM 512Mb PC3200 400MHz
HDD 160Gb 7200rpm SATA
DVD ROM 16x Speler
DVD +/- Rewriter 4 speed
FDD Diskettestation 3.5 inch
Asus A9600SE TDP ATI Radeon 128 (ik wou deze wat later upgraden, ik wacht namelijk op een tactisch geprijsde video kaart....

De computer loopt vast in Call of duty en CnC generals. Erg irritant, ik speel een half uur ofzo en dan loopt hij vast, zelfs de reset knop doet het niet. Het lijkt me sterk dat het aan de koeling ligt, hij koelt namelijk wel goed bij BF42 en die vreet toch ook behoorlijk veel.

Weet iemand wat?

MVG,

Prometheus

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 18:16 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb alle patches van Call of Duty en CnC Generals al gedownload? Probeer ook even wat andere videodrivers.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwste versie en ik bedacht me net dat het ook aan de video kaarten kan liggen, dus ik zal het eens checken....

ik heb de nieuwste catalyst gedownd en geinstalled, but nuff happend... vet vaag, het gebeurt als veel dingen tegelijk gebeuren (intensief vuurgevecht bijvoorbeeld) de resolutie staat op 1280x1012 en alles staat op high....

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 19:32 ]

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
Holy schit meer dan 60 graden voor een INTEL P4 dat is veel te hoog man het is geen AMD :) die kan dat nog wel hebben .

Ik zouw daar maar snel wat aan doen .

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 10:56
Ik heb dit probleem ook. Ik heb weliswaar niet de originele versie van CoD, misschien dat dat de oorzaak is. Ik heb ook P4 3GHZ, 1GB MB RAM, 256 mb Geforce 5700. Asus P4c800 deluxe mb.

Heel irrirant. Waar kan je trouwens patches downloaden voor CoD? Zijn die er wel?

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

60 graden voor een P4 is idd aan de hoge kant, trek anders ff de zijkant van je case eraf.
Want door de hoge temp van je cpu kan het in je kast ook warm worden.
Oftewel word je GPU (ati kaart) ook warmer.
Want die videokaarten van tegenwoordig zijn standaard al aardig warm laats taan als ze in een snikhete kast zitten.

Verder zou ik niet de nieuwste driver gebruiken maar de omega catalist driver van 2 maanden terug.
Die zijn toch wel het meest stabiel.

Je kan natuurlijk ook ff COD wat lager instellen op bijv 1024, puur om ff te kijken of het daar aan ligt.

Maar ik zou toch eerst ff kijken naar de temperatuur en de drivers..

Succes.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 04:08 ]

Pagina: 1