prachtig fijn en euforisch voelde ik mij toen ik wist dat ik dvd's kon branden ..
iets minder voelde ik mij toen ik had vernomen dat dit niet lukte..
de foutmeldingen dus ff als eerst, vervolgens wat feedback

Specs :
Dell Dimension 4550
bijbehorend moederbord , beide rom's (DVD-ROM, Burner-DVD-ROM) zitten op 1 IDE-slot aangesloten ..
Windows XP Personal SP1
Nero 6.3.0.0
Volgorde van Doen :
DVD "Rippen" met DVD decrypter
DVD goed passend maken op een dvd-r met DVD2ONE
en dan trachten te brande, wat dus niet lukt
met cd's heb ik geen moeite, die doen het gewoon, alleen heb ik dus met dit helse moeite .. misschien omdat het een "illegal disc" is, doet ie het niet?(wat ik overigens raar vind) .. wat is het probleem? wat zijn jullie suggesties voor dit? iets van driver-update, weet ik veel wat?
in ieder geval, bedankt als je het tot zover nog gelezen hebt, en een hele fijne kerst
Gegroet,
Sjoerd
edit : ja leuk, xs4all is down
iets minder voelde ik mij toen ik had vernomen dat dit niet lukte..
de foutmeldingen dus ff als eerst, vervolgens wat feedback

Specs :
Dell Dimension 4550
bijbehorend moederbord , beide rom's (DVD-ROM, Burner-DVD-ROM) zitten op 1 IDE-slot aangesloten ..
Windows XP Personal SP1
Nero 6.3.0.0
Volgorde van Doen :
DVD "Rippen" met DVD decrypter
DVD goed passend maken op een dvd-r met DVD2ONE
en dan trachten te brande, wat dus niet lukt
met cd's heb ik geen moeite, die doen het gewoon, alleen heb ik dus met dit helse moeite .. misschien omdat het een "illegal disc" is, doet ie het niet?(wat ik overigens raar vind) .. wat is het probleem? wat zijn jullie suggesties voor dit? iets van driver-update, weet ik veel wat?
in ieder geval, bedankt als je het tot zover nog gelezen hebt, en een hele fijne kerst
Gegroet,
Sjoerd
edit : ja leuk, xs4all is down
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 18:03 ]