Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vaag probleem met mijn baybus

Pagina: 1
Acties:

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:38
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn zelfgemaakte baybus (7V - off - 12V). Als ik er nix op aangesloten heb werkt ie gewoon (LEDs werken en voltages zijn ook wel goed), en als ik er iets op aansluit werkt ie ook wel goed op de 12V stand maar als ik em dan op de 7V stand zet geeft ie kortsluiting. Dit heb ik eerst met 4 30MM fans geprobeerd (alle 4 op 1 schakelaar). Maar toen ik t met een chipsetkoeler probeerde, gaf ie geen kortsluiting op 7V maar alleen als ie eerst aan de gang werd gezet door em eerst ff op 12V te zetten. Hij geeft dus kortsluiting als er teveel kracht op 7V geleverd moet worden maar dus niet bij 12V (dit is alles wat ik ervan kan maken).
Dit is t schema: http://www.hitechmods.com...grams/baybus/bb-chart.jpg

Ik snap er nix van dus please help!

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Sommige (geschakelde) voedingen vinden het niet leuk als je een voltage verlaagd met behulp van een ander voltage, vanwege de manier waarop geschakelde hun spanning op niveau brengen.
Als je hem eerst op gang brengt hoeft die niet zo veel vermogen meer te leveren. Dus dat zal de verklaring zijn van je probleem.

Signature unavailable

Verwijderd

Aanvullend op bovenstaand: test eerst met 1 fan aangesloten tussen +5 en +12V of je voeding wel geschikt is voor de 7V truuk.