Hey mensen, ik begin dit zo naderhand wel een beetje zat te worden.
Eindelijk een prachtsysteempje binnen, krijg ik weer gezeik
Ik heb problemen met de volgende spellen: SplinterCell, Halo.
Soms flikkeren ze me gewoon zo uit het spel! Zeer frustererend!
Dan heb ik af en toe opeens een blauw scherm waar niets op staat, gewoon een blauw scherm. Bij splintercell krijg ik dit: General History protection fault.
Ik moet dan dus elke keer mijn pc opnieuw opstarten, waarna ik dus ''ernstige fout'' melding krijg van windows. Hierin staat iets over die minidump en tmp. bestand. Ik heb daar allemaal geen verstand van.
Voor specs, kijk maar in mijn sig.
Verder heb ik ook de nieuwste Catalyst drivers geinstalleerd, maar dit wilt niet baten. Dan springt mijn monitor ineens op rood. Hij gaat gewoon uit, geen signaal. Zo een gezeik allemaal!
Verder lijken mij de temperaturen ook allemaal in orde! Idle: 40 graden Stressed: ongeveer 53 graden (soms 57). Is dit hoog voor een P4?
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast heel erg bedankt!
Eindelijk een prachtsysteempje binnen, krijg ik weer gezeik
Ik heb problemen met de volgende spellen: SplinterCell, Halo.
Soms flikkeren ze me gewoon zo uit het spel! Zeer frustererend!
Dan heb ik af en toe opeens een blauw scherm waar niets op staat, gewoon een blauw scherm. Bij splintercell krijg ik dit: General History protection fault.
Ik moet dan dus elke keer mijn pc opnieuw opstarten, waarna ik dus ''ernstige fout'' melding krijg van windows. Hierin staat iets over die minidump en tmp. bestand. Ik heb daar allemaal geen verstand van.
Voor specs, kijk maar in mijn sig.
Verder heb ik ook de nieuwste Catalyst drivers geinstalleerd, maar dit wilt niet baten. Dan springt mijn monitor ineens op rood. Hij gaat gewoon uit, geen signaal. Zo een gezeik allemaal!
Verder lijken mij de temperaturen ook allemaal in orde! Idle: 40 graden Stressed: ongeveer 53 graden (soms 57). Is dit hoog voor een P4?
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast heel erg bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door PcManiaxx op 25-12-2003 16:42 ]