Gaar gedoe met sommige spellen!

Pagina: 1
Acties:

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-12-2025

PcManiaxx

ondertitel duh

Topicstarter
Hey mensen, ik begin dit zo naderhand wel een beetje zat te worden.
Eindelijk een prachtsysteempje binnen, krijg ik weer gezeik :(

Ik heb problemen met de volgende spellen: SplinterCell, Halo.
Soms flikkeren ze me gewoon zo uit het spel! Zeer frustererend! :r
Dan heb ik af en toe opeens een blauw scherm waar niets op staat, gewoon een blauw scherm. Bij splintercell krijg ik dit: General History protection fault.

Ik moet dan dus elke keer mijn pc opnieuw opstarten, waarna ik dus ''ernstige fout'' melding krijg van windows. Hierin staat iets over die minidump en tmp. bestand. Ik heb daar allemaal geen verstand van.

Voor specs, kijk maar in mijn sig.
Verder heb ik ook de nieuwste Catalyst drivers geinstalleerd, maar dit wilt niet baten. Dan springt mijn monitor ineens op rood. Hij gaat gewoon uit, geen signaal. Zo een gezeik allemaal!

Verder lijken mij de temperaturen ook allemaal in orde! Idle: 40 graden Stressed: ongeveer 53 graden (soms 57). Is dit hoog voor een P4?

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast heel erg bedankt! O-) })

[ Voor 9% gewijzigd door PcManiaxx op 25-12-2003 16:42 ]

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 11:33
Ik zie dat je je proc van 2.8 op 3.3 hebt draaien. Misschien een ideetje hoor, maar waarom clock je niet gewoon wat terug. Als je systeem instabiel wordt heb je best kans dat het ligt aan een te hoge clock. Je kan het altijd proberen.

Verwijderd

die fout van halo krijg je toch als je FSAA aan zet?

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-12-2025

PcManiaxx

ondertitel duh

Topicstarter
Novah schreef op 25 december 2003 @ 16:47:
Ik zie dat je je proc van 2.8 op 3.3 hebt draaien. Misschien een ideetje hoor, maar waarom clock je niet gewoon wat terug. Als je systeem instabiel wordt heb je best kans dat het ligt aan een te hoge clock. Je kan het altijd proberen.
Maar het rare is dat andere spellen het gewoon goed doen! Ik denk dat het aan die ATI drivers ligt maar ik krijg het met geen mogelijk geinstalleerd. Valt weer mijn monitor uit. Als ik bijv ook benchmark met 3DMark2001 loopt er niets vast, geen crashes.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik weet wel zker dat het aan je overclock ligt. clock is terug, doet ie het dan nog niet. kom dan maar terug :Z

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:21
Overklokken van een Intel komt toch neer op het verhogen van de FSB? Want dan ben ik het helemaal met 'Imperium' eens...
(of kan je tegenwoordig ook de MP aanpassen?)
Pagina: 1