[XP] Internettijd limit

Pagina: 1
Acties:

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 07:02
Ik ben op zoek naar een programma waar ik per user account van XP kan instellen welke tijden wel en geen internet toegang mogelijk is.

Ik heb ookal gezocht op GoT, maar ik kwam enkel programma tegen om helemaal internet af te sluiten, terwijl ik op zoek ben naar een programma waar ik een pebaalde tijd kan invullen.

Het engiste programma wat ik tot nu toe kon vinden is NetNanny, maar daar moet je naast de XP account ook nóg een keertje moet inloggen, terwijl ik het liever aan een bestaande XP-account wil koppelen.

Weet iemand een geschikt programma?

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:41

Duinkonijn

Huh?

Tuurbo_Online schreef op 25 december 2003 @ 16:29:
Ik ben op zoek naar een programma waar ik per user account van XP kan instellen welke tijden wel en geen internet toegang mogelijk is.

Ik heb ookal gezocht op GoT, maar ik kwam enkel programma tegen om helemaal internet af te sluiten, terwijl ik op zoek ben naar een programma waar ik een pebaalde tijd kan invullen.

Het engiste programma wat ik tot nu toe kon vinden is NetNanny, maar daar moet je naast de XP account ook nóg een keertje moet inloggen, terwijl ik het liever aan een bestaande XP-account wil koppelen.

Weet iemand een geschikt programma?
ben je direct aan internet verbonden of d.m.v. een server?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Obruut
Dat ben ik vergeten te vermeld;

Het gaat wel middels een (hardware)router en het betreft kabelinternet.

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• Obruut
kick :?

(hoopt dat iemand me kan helpen...)

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 11:35
misschien is Internet Timer iets voor je.
Ik weet niet of je het kan combineren met je useraccounts in XP
maar volgens mij moet je gewoon een inlognaam geven wanneer je het internet op gaat. maja zoals je zelf al zei:..tis weer wat extra werk.....maar ik zou niet weten of het anders kan.

http://www.internet-timer.co.uk/

[ Voor 6% gewijzigd door Bartjeuhz op 27-12-2003 10:27 ]

Steam: CatBearCow

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Volgens mij kan dat met de ISA server van Microsoft... weet het niet zeker, maar je kan daarmee erg veel dingen instellen

Signature van nature

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Ik denk dat je iets moet zoeken, dat de lan verbinding voor een bepaalde tijd blokkeert zodat er geen internet beschikbaar is, maar je kan dan ook niet meer op netwerk.

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:58
gpedit.msc

Group Policy

User Configuration

Administrative Templates

Windows Components

Terminal Services

Sessions

Set time limit for active sessions

Knipt U thuis ook kaartjes?

• Obruut
Bartjeuhz schreef op 27 december 2003 @ 10:26:
misschien is Internet Timer iets voor je.
Ik weet niet of je het kan combineren met je useraccounts in XP
maar volgens mij moet je gewoon een inlognaam geven wanneer je het internet op gaat. maja zoals je zelf al zei:..tis weer wat extra werk.....maar ik zou niet weten of het anders kan.

http://www.internet-timer.co.uk/
Opzich een goed programma, maar daar ben ik helaas niets verder mee :'( toch bedankt.
Mister I schreef op 27 december 2003 @ 10:48:
Ik denk dat je iets moet zoeken, dat de lan verbinding voor een bepaalde tijd blokkeert zodat er geen internet beschikbaar is, maar je kan dan ook niet meer op netwerk.
Dat is wel het proberen waard, maar waarschijnlijk nog moeilijker te vinden, maar toch bedankt voor het idee!
Speedster schreef op 27 december 2003 @ 11:11:
gpedit.msc

.........

Set time limit for active sessions
Dit is enkel voor remote in te loggen, daarbij zou ik oever zien dat enkel de internet-toegang geweigerd word, uitloggen is niet noodzakelijk. Alsnog bedankt voor het reageren...

Pagina: 1