Toon posts:

DVD shrink 2.3 invalid nv_pck

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een DVD film van Terminator 3 ( NSTC ) en die wil ik backuppen...

ik heb al geprobeerd eerst met DVD decrypter de film eerst op schijf te zetten en dan door dvd shrink 2.3 heen te halen ... maar dat werkte ook niet.

Ik krijg de melding:

"invalid nv_pck: nv_vobu_ea, The reason is Unknown"

bij het Analysen van de film...

verder heb ik al gezocht op GOT maar ik ben dit probleem nog niet eerder tegengekomen... ook heb ik al dvd shrink versie 3.0 beta geprobeerd en dan krijg ik deze melding:

Program error: Impossible program state occurred .... 8)7

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:29

Barca

In Search Of Sunrise

Heb je ook al geprobeerd de DVD vanuit een andere drive te analyseren... dus niet de DVD brander maar je DVD-ROM?

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 14:22
probeer dvd shrink 3.0 die vind ikzelf veel beter!!! misschien dat je probleem dan ook opgelost word.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:34
Ik heb het zelfde probleem ook Gameshop_MM alleen dan met een andere film

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Topicstarter
remcoXP schreef op 26 december 2003 @ 11:45:
probeer dvd shrink 3.0 die vind ikzelf veel beter!!! misschien dat je probleem dan ook opgelost word.
lees het probleem eerst aub... daar staat dat ik met shrink 3.0 ook dat probleem heb ... |:(

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

http://www.dvdrhelp.com/forum/viewtopic.php?t=169519

Misschien heb je hier iets aan. Het problem is bekend en schijnt iets te maken te hebben met Pioneer dvd drives.

Succes

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen pioneer DVD drive ... ( LG en NEC burner )......

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-08 14:38
Aangezien je het over een NTSC versie hebt, en ik niet geloof dat deze uit de US komt per post, zal jem wel van internet hebben of van iemand die em van internet heeft.. Volgens mij is er een klein foutje in gekomen tijdens het rippen vande film, waardoor DVD shrink em niet meer kan lezen..
En als ik gelijk heb, en het is een van internet kan jem gewoon met DVD decrypter op je HD zetten en vervolgens gewoon weer branden, of als je 2 dvdspelers hebt gewoon DVD copy doen..

maar omdat je hebt hebt over dvdshrink, en het toch een orginele ntsc is, kan je ook een ander programma gebuiken om em te verkleinen. dvd2one of instant copy o.i.d

[ Voor 15% gewijzigd door tK0wnZ op 26-12-2003 15:07 ]

Pagina: 1