Rutger Geerling. Fotograferen.net Photography & Journalism
[ Voor 13% gewijzigd door Moartn op 25-12-2003 16:03 ]
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Waarom kan je daar niet op werken? Ik wil juist een powerbookRud-gr schreef op 25 december 2003 @ 15:59:
Ben al een tijdje op zoek naar een lichte laptop (max. 2 kilo, ik reis nogal veel) met een DVD brander erin. Heb nu een Powerbook G4 maar kan daar niet lekker op werken.
Iemand een PC laptop suggestie?
Verwijderd
iview is een complete ramp, cumulus idem ditto en de interne fotovoorvertoning werkt eveneens dramatisch slecht. programma's als acdsee of breezebrowser bestaan totaal niet voor mac os (althans, ik heb ze met veel heel zoekwerk niet kunnen vinden).
daarbij vind ik ook filebrowser bij de mac vele male irritanter dan pc. kweenie, misschien ben ik er wel teveel aan windows gewend geraakt maar ik mis bij mac os gewoon de mogelijkheden om zelf alles precies in te stellen qua programma's en os. het werkt allemaal gewoon net niet zo zo handig als windows.
mac valt zwaar tegen maar zolang ik geen compacte pc laptop kan vinden met dvd brander blijf ik er wel mee werken... vandaar de vraag.
de dvd brander heb ik gewoon nodig om op lokatie na een shoot direct een dvd met beeld te kunnen geven aan m'n opdrachtgevers en tevens heb ik 'm ook nodig als backup. als m'n laptop gejat wordt met foto's van een sessie dan ben ik heel erg ver van huis.
maar zoals gezged: misschien ben ik wel iets te veel gewend aan pc
[ Voor 13% gewijzigd door Rud-gr op 26-12-2003 12:42 ]
Rutger Geerling. Fotograferen.net Photography & Journalism