Toon posts:

MSN 6.1 login probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet luitjes,

Sinds de laatste twee updates van MSN Messenger kampen ik en ongetwijfeld een hoop anderen met het probleem dat de verbinding met MSN na het inloggen meteen weer afgebroken wordt. Niet alleen voor mijzelf is dit storend. Het kan ook erg vervelend zijn voor andere gebruikers. Die zien immers popup berichtjes van dezelfde gebruiker die online verschijnt.

Een oplossing voor dit probleem (Win XP) zou zijn om in de Documents & Settings folder, de folder "MSN Messenger" te verwijderen. Toen ik mijn Documents & Settings folder inspecteerde trof ik echter geen dergelijke folder aan. Ik ga er dus van uit dat er een andere oplossing moet zijn.

Bij deze vraag ik mij af of er mensen zijn die weten hoe dit probleem opgelost dient te worden. Is er iets aan te doen of moeten we wachten totdat Microsoft met een nieuwe versie van Messenger verschijnt?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

via een oudere msn versie inloggen, naam stuk korter maken (neem aan dat je een lange hebt), dan weer in 6.1 inloggen -> opgelost :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.