Toon posts:

56k en Kabel tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb al in de search gekeken maar ik kon niet echt mijn vraag beantwoorden met die antwoorden.
Ik heb namelijk een laptop en daar zit een modem en een netwerkkaart in, ik wou graag thuis op mijn chello kabel aansluiting internetten en op mijn werk enzo op 56k modem, maar ik weet niet hoe je dat moet instellen en ik weet niet hoe je dat kunt doen zonder je veel moet veranderen.
Kan iemand misschien op deze koude kerstdag me hier mee helpen?

Wolf

Verwijderd

Je kan toch 2 verschillende dial-up verbindingen instellen in windows ?? Welke windows versie gebruik je ??

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP,
De 56K internetverbinding is al ingesteld maar die andere nog niet, kan ik hem gewoon op het netwerk gooien en doet ie t dan meteen?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 15:14 ]

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

Je kan (tenminste in win XP en win2k) verbindingen aanmaken. Doe dit voor het modem en voor de netwerkkaart (je hebt toch 2 providers, dus dat maakt de boel alleen maar makkelijk).

Vervolgens kun je 1 van de twee selecteren als internet verbinding. Dit doe je dus als je wisselt van type verbinding.

• ^Ripper
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-07-2025
Heel simpel.
In Internet Explorer ga naar Extra -> Internet opties -> Verbindingen
Daar vul je je dialup gegevens in onder inbelinstallingen.
Selecteer het vinkje "Kiezen zodra er geen netwerkverbinding is"

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal t meteen proberen

Verwijderd

Dan is het juist helemaal makkelijk, gewoon nieuwe verbinding instellen. Zoek maar is op dial-up networking of DUN. Je kan zoeken in GOT search, google of de help van Windows XP.

Verwijderd

Topicstarter
jah het is gelukt BEDANKT!
Pagina: 1