Toon posts:

p4 koeler die je vastschroeft op mainboard

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag ergens op internet een plaatje van een p4 koeler socket 478 die je vastschroeft op het moederbord ipv de plastic bracket.
Weet iemand waar ik deze kan kopen in Nederland?

Op mijn mainboard is de plastic bracket namelijk afgebroken dus het koelblok klikt niet meer vast,zit nu met tyreps vast.

Ik hoop op hulp want dit is niks zo.
Als er iemand een adresje weet voor zo'n bracket is t mij ook goed.

f.v.doesburg@wanadoo.nl

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 08:38

Turkish

zhé germans

Daar zijn er een boel van, gewoon goed zoeken. De meeste zware koelers kan je vastschroeven op je mobo ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• FoefuR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 11:43

FoefuR

Mothertrucker

wat voor een koeler?
misschien is het handig als je de link er ff bij geeft dan weten we gelijk waar je over praat :?

"Everybody lies but it doens't matter since nobody listens"

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag bij www.oc-shop.com een koeler die je kan vastschroeven maar die lui laten niks horen,is al weer een week geleden dat ik ze mailde.
Bij Alternate of Mycom hebben ze deze koelers niet,misschien weet iemand waar wel?

Of weet iemand een nette manier om deze vast te maken op de processor?
Koelblok vastschroeven kan wel maar dan moet ik wel een goed koelblok hebben waar ik makkelijk gaten in krijg geboord,zit ookvast aan m3 schroeven en die zijn maar max 4cm lang.

• Turkish
  • Laatst online: 12-02 08:38

Turkish

zhé germans

De zwaardere Thermaltakes, Zalman, etc etc zijn allemaal voorzien van schroeven. Gewoon ff kijken op de sites van de leveranciers welke je zou willen hebben en dan in de pricewatch zoeken waar ze te koop zijn, makkelijk toch ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

Exigence

dnkroz

Als je echt een goede koeler wilt, die je met schroeven door je mobo doet dan moet je eens kijken naar Thermalright.

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Alpha PAL8942, fijne cooler.
http://www.micforg.co.jp/en/c_pal8942e.html

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Het nadeel vind ik alleen van zulke koelers is dat wanneer je ze er af wil pakken, je ook je hele mobo weer los moet schroeven. (Weet niet of dat bij alle merken/types zo is)

[ Voor 8% gewijzigd door Math2k op 25-12-2003 17:32 . Reden: Te weinig nederlands gehad vroeger. ]

Verwijderd

Zalman CNPS6500A-Cu
Zalman CNPS6500A-AlCu
Swiftech ?

• ukie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 17:40
Neem een thermalright slk947u.
Kan je op twee verschilende manieren vast zette. [gewoon orgineele manier en met bouten]
En je kan er 3 verschilende fan opzette [70,80 en 92 mm]
En is ook voor amd.

intel ultra 265k noctua d15 g2 asus maximus hero z890 be quiet 850 dark power 14 voeding asus strix 4070 ti super motu ultra lite mk5 audio kaart seagate 530r 1tb m2 ssd samsung sm863 960 gb ssd

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

Exigence

dnkroz

Math2k schreef op 25 december 2003 @ 17:30:
Het nadeel vind ik alleen van zulke koelers is dat wanneer je ze er af wil pakken, je ook je hele mobo weer los moet schroeven. (Weet niet of dat bij alle merken/types zo is)
Als je nou slim bent zaag je gewoon een vierkant gat uit je backplate van je mobo, kun je aan de achterkant zo bij de bouten.
En vaak kun je hem er wel afhalen hoor, zonder dat je je mobo los moet halen. Maar als je andere bouten/andere koeler wilt, dan zal hij wel los moeten ja.

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
je kan ook gewoon bij de PC-boer in de buurt om zo'n plastic bracket vragen... :P
heb ik ook gedaan, kostte me 3 euro ofzo..

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 15:25:
Ik zag bij www.oc-shop.com een koeler die je kan vastschroeven maar die lui laten niks horen,is al weer een week geleden dat ik ze mailde.
Bij Alternate of Mycom hebben ze deze koelers niet,misschien weet iemand waar wel?

Of weet iemand een nette manier om deze vast te maken op de processor?
Koelblok vastschroeven kan wel maar dan moet ik wel een goed koelblok hebben waar ik makkelijk gaten in krijg geboord,zit ookvast aan m3 schroeven en die zijn maar max 4cm lang.
probeer tweakstore.net eens
die reageer wel

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 17:32:
Zalman CNPS6500A-Cu
Zalman CNPS6500A-AlCu
Swiftech ?
De CNPS6500A versie is alleen voor Socket-A proccesoren. Ten 2e, de CNPS6500, voor socket 478, gaat niet met schroeven vast maar met zo'n vage beugel die in dat rekje vastklemt zeg maar. Je draait de schroeven aan, die beugels komen dan omhoog en gaan heel strak achter dat rekje klemmen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

offtopic:
en maar klagen over spam zeker ;) edit ff je email weg uit je post, spambotjes hebben je zo te pakken

Verwijderd

Thermalright SP94

Verwijderd

Deze vraag lijkt mij voldoende beantwoord.. Op het internet zijn voldoende koeler-reviews te vinden met alle informatie die je zoekt.

Slotje dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.