Toon posts:

GeForce... welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een nieuwe videokaart kopen want mijn Diamond Viper2 is vet traag... Dus ik dacht 'ik koop een GeForce'. Makkelijker gedacht dan gedaan want je hebt de GF1 SDR, GF1 DDR, GF2MX en GF2GTS. Welke kan ik het beste kopen? Ik heb ongeveer 500 piek uit te geven...

edit:

Is misschien wel handig als ik mijn specs erbij zet: Duron 800, Abit KT7, 224MB, Viper2

Verwijderd

Snelheid van de kaarten (van langz tot snel)
GeForce
GeForce2 MX
GeForce DDR
GeForce2 GTS

DDR en 2MX liggen dicht bijmekaar, maar 2MX
heeft de extra features van de GeForce2 lijn.

Verwijderd

de geforce 256 32DDR is ook veel sneller als de geforce 2 MX

komt door die 4 pipelines van DDR

Verwijderd

Ik zou voor zo'n DDR gaan, aangezien ik nog geen geweldige opmerkingen over MX features heb gelezen. Een GTS ligt jammer genoeg niet binnen het budget zie ik.

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de (snelle!) reacties...

ik denk dat ik idd de MX of DDR ga kopen... eerst nog ff wat benchmarkjes opzoeken

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

GeForce2 buyers guide @ Gamers Depot

Zondag 10 December 2000 - 13:13 - bron: Gamers Depot

nVidia's GeForce2 chip is er in vele soorten en maten, naast de verschillen tussen MX, GTS, Pro en Ultra kun je ook nog kiezen uit verschillende soorten en hoeveelheden geheugen en zijn er kaarten met extra features die anderen weer niet hebben. Voor de mensen die door de bomen het bos niet meer zien heeft Gamers Depot een buyers guide gebakken waarmee de keuze hopelijk iets makkelijker wordt. In de guide worden de verschillen tussen de chips uitgelegd en wordt door middel van verschillende benchmarks het verschil in performance tussen de kaarten duidelijk gemaakt.

http://www.gamersdepot.com/guides/gf2_buy_guide/001.htm

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Ik zou voor de DDR gaan als ik jou was.

Verwijderd

als je fl. 500,00 heb uit te geven zou ik ook voor ddr gaan...ikzelf ga deze maand ook een nieuw kanon kopen: GeForce2 Pro (64 MB) *D
kost alleen zo'n fl. 1000,00 :(

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op zondag 10 december 2000 13:01 schreef Networx het volgende:Is misschien wel handig als ik mijn specs erbij zet: Duron 800, Abit KT7, 224MB, Viper2
Niet om lullig te willen doen, maar is een GeForce i.c.m. een Duron (uiteraard de bijbehorende chipset) niet vragen om problemen? Ik lees namelijk regelmatig over gebruikers met AGP-problemen. Of valt dat wel mee?
Pagina: 1