Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Voor je DVD speler heb je geen drivers nodig.
Het enige dat je nodig hebt zijn drivers voor de controller en als je hem wilt gebruiken om films af te kijken zal er iets van een mpg decoder aanwezig moeten zijn.
Het enige dat je nodig hebt zijn drivers voor de controller en als je hem wilt gebruiken om films af te kijken zal er iets van een mpg decoder aanwezig moeten zijn.
Ik zal even duidelijk proberen uit te leggen wat mijn probleem is
Meestal als ik er een dvd instopt ziet hij heel de dvd niet, (cd-rom wel).
Heel zelden doet hij het wel maar meestal eigelijk niet.
Nu dacht ik aan de rare naam van het stuurprogramma dat het misschien aan de driver lag?
Meestal als ik er een dvd instopt ziet hij heel de dvd niet, (cd-rom wel).
Heel zelden doet hij het wel maar meestal eigelijk niet.
Nu dacht ik aan de rare naam van het stuurprogramma dat het misschien aan de driver lag?
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Voor een CD- en DVD-ROM speler heb je geen drivers nodig onder Windows. Alleen onder DOS.Mr-FaTMeN schreef:
Ik ben al bijna een jaar opzoek naar drivers voor mijn delta 12x dvd speler.
Heeft iemand enig idee, want windows xp doet heel raar met de standaard
'atapi 12x DVD-rom driver'
Dit probleem komt mij bekend voor - volgens mij kan dat (onder meer) komen als je (oude versies) van Nero en Easy CD Creator samen had geinstalleerd.... dan kan hij opeens heel de dvd niet meer zien.
Je kan eens proberen om de DVD-speler te verwijderen en opnieuw te installeren in Windows. Voor het probleem zoals ik hierboven omschreef was de oplossing dat je iets in het Register moest wissen, maar de details kan ik mij niet meer herinneren.Meestal als ik er een DVD in stop ziet hij heel de DVD niet, [maar een] CD-ROM wel.
Om te zien of het aan de DVD-ROM speler ligt, of aan je Windows, zou je het apparaat eens in een andere PC kunnen testen.
En nog een andere mogelijkheid is om een nieuwe firmware te flashen.
Kijk eens of er een andere firmware voor je drive beschikbaar is, lijkt me dat je daar mee mee opschiet
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Zelfde DVD-drive gehad. Een delta 12x40x, volgens mij was er een firmware uit voor die dvd-rom drive. Te vinden op www.deltacdrom.com. Maar het kan ook zijn dat ie hem niet leest, ik heb zelf hem na een tijdje weg geflikkerd een pioneer dvd-rom drive gekocht, en dat is echt gewoon 10x zo beter.
Pagina: 1