Toon posts:

Onboard en Pci Internetkaart tegelijk gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagjuh,
ik heb op mijn moederbord al een lan verbinding.Maar die gebruik ik nooit,alleen nu heb ik een andere pc die ik ook op het internet wil hebben.Ik gebruik nu in me pc alleen een internet kaart die ik toen van Chelle heb gekregen.
Alleen mijn vraag was dus,Kan ik ze beide gebruiken?zodat ik geen 2 internet kaarten hoef te kopen...?

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 23:13
Niet echt duidelijk verder, maar met internetkaart bedoel je netwerkkaarten neem ik aan. Zoja, dan kun je die gewoon allebei gebruiken ja :)

Dat losse kaartje wat je voor internet gebruikt is een netwerkkaart en die op je moederbord zit ook, dus een nieuwe kopen is niet nodig.

[ Voor 38% gewijzigd door Kayz op 25-12-2003 13:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kayz schreef op 25 december 2003 @ 13:25:
Niet echt duidelijk verder, maar met internetkaart bedoel je netwerkkaarten neem ik aan. Zoja, dan kun je die gewoon allebei gebruiken ja :)

Dat losse kaartje wat je voor internet gebruikt is een netwerkkaart en die op je moederbord zit ook, dus een nieuwe kopen is niet nodig.
Ja sorry,dat het onduidelijk is,wist niet even hoe ik het moest neerzette.
Maar ik kan dus dan gewoon me Kabel van internet in me moederbord stoppen en die andere kabel die naar de andere pc gaat in me andere netwerkkaart die op me moederbord zit...?
Thnx:)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Het is geen internetkaart, maar een netwerkkaart. En je kan de kabel van Chello het beste in die kaart van hun laten zitten en dan met een crosskabel tussen de andere pc en je onboard netwerkkaart zetten, en dan internet verbinding delen. En netwerk is netwerk dus maakt het type kaartje niet uit. Dacht alleen dat je bij Chello ander het MAC adres moest veranderen of is dat niet :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Hmzzzz...alles werk nu,alleen ik kan op die andere pc niet eens internetten.
Hij vind die pc wel als ik hem hier op deze pc zoek en op die andere vind hij deze pc ook,alleen inet doet het niet :?

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 17:43
Je moet wel enige vorm van internet connection sharing aanzetten he?
Welk besturingssysteem gebruik je op de "server"?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Lekker lezen: Hoe deel ik Internet ?
daarmee moet het lukken.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is me veel te vaag. Verder heeft dit totaal niks met processors, mobo's en geheugen te maken. Kijk eens rond in de FAQ's en stickies van Network Troubleshooting :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.