Default blanke hetero
echt heel raar
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
voor 4 batterijen en een lader heb ik iets van 60 euro betaald
Default blanke hetero
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
(In het begin was het gewoon goed)
Default blanke hetero
Maar kent niemand dit "probleem" ?
Misschien zaterdag (indien mogelijk) even naar Minolta bellen...
[ Voor 30% gewijzigd door Ebayzo op 25-12-2003 20:55 ]
Default blanke hetero
ik zou toch echt eerst eens andere batterijen gebruiken of alkaline...EbAyzo schreef op 25 december 2003 @ 20:55:
Hmmm...en nu baal je weer dat je hem on-line hebt besteld
Maar kent niemand dit "probleem" ?
Misschien zaterdag (indien mogelijk) even naar Minolta bellen...
Zal vanavond wel even een andere set volledig opladen....skank schreef op 25 december 2003 @ 21:06:
[...]
ik zou toch echt eerst eens andere batterijen gebruiken of alkaline...
Default blanke hetero
Default blanke hetero
welke batterijen nu geprobeerd? ik zou toch eens een mailke sturen danEbAyzo schreef op 26 december 2003 @ 09:22:
Na de batterijen opgeladen te hebben doet hij het nog steeds niet goed...het "lijkt" met een software probleem aangezien hij het eerst niet deed toen ik hem kreeg. (Ik heb er heeeeeeeeeeeeeel voorzichtig mee gedaan dus er kan niks beschadigd zijn)
Verder kun je er weinig aan doen als je er zeker van bent dat de batterijen het niet zijn of een instelling op de camera zelf
Maar als de lens tegengehouden wordt doet hij het de keer erna wel
Default blanke hetero
Hier baal ik echt van
morgen even een beetje prutsen ermee...misschien dat ik iets over het hoofd zie (misschien dat iets de lens tegenhoud
Wel raar dat ik het probleem gewoon nergens anders tegenkom op internet
[ Voor 13% gewijzigd door Ebayzo op 26-12-2003 23:18 ]
Default blanke hetero
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Maar ik heb hem online gekocht dus dan is hij weer een paar dagen weg (want we gaan zondag naar de efteling...en woensdag oud en nieuw..dus wil hem dan niet missen)athlonkmf schreef op 27 december 2003 @ 01:03:
anders ga je gewoon even terug en vraag je om een nieuwe?
En misschien kende iemand dit probleem en stelt het niks voor.
Default blanke hetero
anders weet ik het ook niet hoor
Alsof dat wat uitmaaktskank schreef op 27 december 2003 @ 12:16:
allerlaatste poging , probeer eens met 2000 nimh batterijen????????
anders weet ik het ook niet hoor
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.